Verjetno najcenejša ekskluzivnost med avtomobili

14. 10. 2009
Deli

Na našem trgu. To je britanski Westfield, ki se je pred kakim desetletjem enkrat že preizkušal pri nas, a mu ni uspelo. Tokrat je Westfielde, katerih zgodovina sega v leto 1982, v Slovenijo pripeljal kar Britanec in si zadal precej visoke cilje. Osnova je seveda prodaja avtomobilov, ponujajo pa pet modelov; šesti, replika AC Cobre, je tik pred vrati.

Daleč najvidnejši model je, jasno, replika Lotusa Seven, ki je na voljo v dveh kombinacijah: kot dirkaški AeroRace ali kot cestni (a tudi z dirkaško različico) FW300. Cena za prvega se začne pri 16 tisoč evrih (brez dajatev), drugi stane od 25 tisoč evrov.

A pozor: Westfieldi niso konfekcija, temveč krojaško delo. V omenjenih modelih si je mogoče zaželeti cel kup stvari, ki jih pri osebnih avtomobilih niste vajeni: od različnih motorjev, homologacije, sestavljanja (ja, v osnovi ga lahko prejmete v paketu) in še česa.

AeroRace ima Fordove ali Oplove motorje, FW300 Oplove, njihove moči pa segajo od 112 do 186 kilovatov. Še vedno je v ponudbi nekoliko starejša različica te replike SE Road, v katerem si lahko zaželite tudi Roverjev V8 ali celo motor motocikla (Fireblade, Hayabusa), njegova osnovna cena pa znaša le 14.000 evrov.

Toda verjetno bolj kot prodaja je pri ponudbi Westfieldov zanimiv pristop do kupca. Ker so ti avtomobili odlično tehnično izhodišče za dirkanje, kanijo tudi pri nas organizirati dirkaško akademijo po britanskem vzoru. Že prihodnje leto naj bi startala, trajala od aprila do oktobra, vsebovala 11 dni treningov ter devet različnih dirk, pri tem pa ponudila tudi ustrezno široko teoretično dirkaško predznanje. Poleg legende Jamieja Morrowa bo inštruktor na akademiji tudi Aljoša Tušek.

Pa še malce olja na žerjavico: Westfieldi se zaradi svoje zasnove na dirkah uspešno kosajo tudi s pet- in večkrat dražjimi avtomobili. (VK)

Uradna spletna stran Westfield cars.

Foto: VK

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja