Vizija avtomobilskega razkošja prihodnosti

18. 6. 2016
Deli

Rolly-Royce je predstavil študijo razkošnega avtomobila prihodnosti Rolls-Royce Vision Next 100, s katero se je vključil v praznovanje BMW-jeve stoletnice.

Pri snovanju študije je Rolls-Roycev direktor oblikovanja Giles Taylor izhajal iz vprašanja, kako bi lahko razkošje preoblikovali za naslednje stoletje, iz česar sta sledili vprašanji, kaj bodo lastniki Rolls-Roycev od svojih avtomobilov pričakovali v prihodnjih desetletjih in kako si v tovarni danes predstavljajo izpolnitev teh pričakovanj.

Pri tem so se osredotočili na štiri ključne elemente: osebno vozijo, potovanje brez napora, veliko svetišče in veliki nastop. To v praksi pomeni, da je so študiji namenili novo povsem ročno izdelano šasijo in možnost alternativnega pogona, elektroniko ki pomaga in razvaja potnike, pooseblja pa jo virtualna asistentka Eleonor, s katero navajajo na žensko, ki naj bi bila model za znamkin znak "Spirit of Ecstasy".

V slogu velikega svetišča je notranjost zasnovana kot udobna loža, ki kot kokon objame potnike, ki jim je namenjena tudi velika zofa kot osrednji element njihovega bivanja v avtomobilu. Vsekakor se za Rolly-Royce spodobi, da na svoj cilj prispe v velikem slogu, kar so dosegli z močnimi karoserijskimi linijami v slogu katamarana, steklenim zgornjim delom avtomobila in visokimi a ozkimi 28-palčnimi kolesi, ki so vsako posebej izdelana iz 65 kosov aluminija.

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel