Volkswagen Amarok: še vedno zakrit, a vam večino že lahko razkrijemo - tudi prve fotografije!

26. 4. 2022 | Jure Šujica
Deli

Čeprav predstavitev doživlja nekoliko kasneje, pa se bo v lov na kupce podal sočasno s tehnološkim bratrancem, Ford Rangerjem.

Volkswagen Amarok je eden izmed bolj vplivnih poltovornjakov na evropskem trgu, pa čeprav je za njim šele ena generacija – ki pa je roko na srce že kar precej priletna. Nenazadnje je s šestvaljnim dizlom pod motornim pokrovom vodilne pri Fordu prepričal, da v svojega Rangerja znova vrnejo motor z več kot štirimi valji. Oba avtomobila bosta namreč sedaj izdelana na skupni platformi in če smo Rangerja že uspeli spoznati, pa je Amarokov prihod tik pred vrati.

Preberite še: Premiera: Ranger Raptor je dobil še tisto, kar smo pri predhodniku pogrešali

In kot je razvidno iz uradnih podatkov bo novinec precej večji, kot je bil doslej. V dolžino bo namreč meril 5.350 milimetrov, kar je 100 milimetrov več od predhodnika – hkrati pa slabih pet centimetrov manj kot Fordov brat. Največ je ob tem pridobil pri medosni razdalji ki je ob dolžini 3.270 milimetrov v različici z dvojno kabino daljša za kar 175 milimetrov. Gre seveda za prirastek, ki ga bodo v dvojni kabini zagotovo veseli potniki v drugi vrsti sedežev.

Daljša medosna razdalja pa posledično pomeni, da bodo kolesa pomaknjena precej bolj v rob vozila, s čimer bodo izboljšane tudi zmogljivosti izven urejenih cestišč. Kakšne bodo te pri Volkswagnu ne razkrivajo, dejali so le, da bo brez težav prečkal vodne prepreke z večjo globino vode kot doslej. Pri tem mu bodo pomagale pnevmatike s premerom 21 milimetrov, namenjene uporabi na vseh terenih, ki bodo pri Amaroku serijsko nameščene prvič. Za varnost bo na drugi strani skrbelo 30 asistenčnih sistemov, 20 od tega za Amaroka povsem novih.

PanAmericana za prave avanturiste

Terenska narava Amaroka naj bi bila sicer opazna tudi v bolj robustni podobi (zaenkrat še zakritega) vozila. Linije bodo namreč še bolj ostre, omenjene pnevmatike se bodo skrivale pod nekoliko bolj oglatimi režami v blatnikih, bolj pokončna pa bo tudi motorna maska. Na zadku vozila, natančneje v zadnjih vratih se bo bohotil napis Amarok, za še bolj robusten paket pa bo skrbel tudi paket dodatkov v najvišjem paketu opreme PanAmericana. Preostali paketi so sicer še Amarok (vstopni), Life, Style in pa Avantura, ki bo postavljen ob bok PanAmericani, a namenjen voznikom, ki se bodo bolj poredko odpravili izven urejenih cest.

V kabini bo Amarok ponujal digitalno instrumentno ploščo, večji zaslon infozabavnega sistema, pa tudi s številnimi nekoliko bolj premijskimi dodatki. Široki sedeži bodo odeti v usnje, sprednja dva pa bosta nastavljiva v desetih smereh. V videz usnja bo odeta tudi armaturna plošča, avtomobil pa bo lahko opremljen tudi s premijskim avdio sistemom.

Motorna ponudba bo sestavljena iz petih agregatov oziroma različic, ene bencinske in štirih dizelskih, imeli pa bodo prostornino med vema in tremi litri. Ponudba bo tako bolj ali manj enaka kot pri Rangerju, moč pa se bo lahko prenašala zgolj na zadnji kolesni par oziroma na vsa štiri kolesa. Jasno, preko ročnega ali pa samodejnega menjalnika.

Amarok je doslej v Evropi, Južni Ameriki, Južni Afriki in pa Oceaniji prepričal že preko 830.000 kupcev, s čimer je prva generacija za naslednjo prečko postavila precej visoko. Naslednja generacija se bo z njo začela spoprijemati ob koncu letošnjega leta, na večini trgov v konfiguraciji z dvojno kabino, ponekod pa tudi v krajši izvedbi z zgolj enim parom vrat.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja