Volkswagen Passat Alltrack - karavan za vse potrebe

4. 9. 2015
Deli

Volkswagen je objavil natančne podatke o Passatu Alltrack, ki ga je javnosti sicer pokazal že na spomladanskem avtomobilskem salonu v Ženevi.

Passat Alltrack je seveda zasnovan na "običajnem" Passatu Variantu, zato se pohvali z enako prostornim prtljažnikom, v katerega gre do 1769 litrov prtljage. Prav tako je opremljen z obsežno varnostno in info-zabavnostno elektroniko, med katero je studi serijski sistem za nadzor prometa Front Assist s funkcijo zaviranja v sili in prepoznavanjem pešcev.

Zaradi terenske naravnanosti so mu dodatno zaščitili podvozje, razširili pragove in okrepili odbijače in blatnike. Koloteki so razširjeni, dno pa je od tal odmaknjeno za 174 milimetrov. Za dober oprijem na podlagi skrbi štirikolesni pogon 4Motion s sklopko Haldex in elektronskima zaporama diferencialov EDS. Krmilne lastnosti pri pospeševanju iz ovinka serijsko ali doplačilno izboljšuje funkcija XDS+. Serijski je tudi sistem za izbiro voznega profila, ki so mu poleg funkcij iz "cestnih" Passatov dodali še Offroad. Sposobnost vleke do 2200 kilogramov težke prikolice na 8- do 12-odstotnih klancih poenostavlja funkcija Trailer Assist.

Motorji so štirje in vsi izpolnjujejo okoljska merila Euro 6. Bencinski štirivaljnik 2,0 TSI razpolaga z 220 "konjskimi močmi" in 350 njutonmetri, trije turbodizelski motorji TDI pa s 150, 190 in 240 "konjskimi močmi in 340, 400 in 500 njutonmetri. 240-"konjski" motor razpolaga z največ navora v kateremkoli Passatu doslej. Najšibkejši dizelski motor je serijsko na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ostali pa z menjalnikom DSG. Pri vseh sta serijska tudi sistem start-stop in regeneracija zavorne energije.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja