Študiji Tiguan GTE Concept so namenili pogon, ki ga poznamo že iz Passata GTE, kar pomeni, da so v njegovem pogonskem sklopu s skupno močjo 160 kilovatov združeni 115-kilovatni turbobencinski motor 1,4 TSI, 6-stopenjski menjalnik DSG in v menjalnik integrirani elektromotor, ki se napaja iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13 kWh.
Toguan GTE lahko s polno baterijo v popolnoma električnem načinu E-Mode z največjo hitrostjo 130 kilometrov na uro prevozi do 50 kilometrov, sicer pa povprečno porabi 1,9 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 42 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Do 100 kilometrov na uro pospeši v 8,1 sekunde in doseže največjo hitrost 200 kilometrov na uro.
K daljšemu električnemu dosegu Tiguana GTE pripomore tudi njegova največja novost, modul s sončnimi celicami na strehi. Elektrika, ki bi jo modul proizvedel v idealnih okoliščinah, bi lahko zadoščala za do 1000 kilometrov vožnje na leto, a je odvisna tudi od vremenskih razmer. V Nemčiji bi tako "sončni doseg" realno lahko znašal okrog 500 kilometrov, v Južni Evropi pa od 800 do 1000 kilometrov.