Volkswagen Tiguan GTE za pravi teren

11. 1. 2016
Deli

Volkswagen je za avtomobilski salon v Detroitu pripravil študijo Tiguan GTE Active Concept, ki je bolj grobemu terenu namenjena različica študije Tiguan GTE, ki smo jo jeseni spoznali ob predstavitvi Tiguana nove generacije.

Tiguanu GTE Active Concept so poleg grobega terenskega videza namenili močnejši priključno hibridni pogonski sklop iz 110-kilovatnega turbobencinskega in dveh električnih motorjev, 85-kilovatnega na zadnji in 48-kilovatnega na prednji premi. Razvija sistemsko moč 165 kilovatov (225 KM), ki se po potrebi prenaša na vsa štiri kolesa. Ob zagonu avtomobil vedno vozi v povsem električnem načinu E-mode, običajno z zadnjim pogonom, če je zaradi izgube trakcije to potrebno, pa v delčku sekunde samodejno vključi tudi prednjega. Moč motorjev se na vsa štiri kolesa seveda prenaša tudi v primeru, ko voznik ročno izbere štirikolesni pogon. Tiguan GTE Active Concept tudi v tem primeru za pogon najprej izkorišča električno energijo, šele ko je to potrebno, pa vključi tudi turbobencinski motor. Elektrika iz baterije s kapaciteto 12,4 kWh sicer zadošča za dobrih 32 kilometrov električne vožnje, skupni doseg pa znaša več kot 900 kilometrov.

Študija dokazuje tudi vsestransko prilagodljivost Volkswagnove koncernske platforme MQB, ki so jo Tiguanu namenili kot prvemu športnemu terencu, omogoča pa tudi vgradnjo prostorsko zahtevnega hibridnega sistema. Opremljena je tudi z vsemi varnostnimi in drugimi pripomočki, ki jih poznamo iz Tiguana, Volkswagen pa z njo predstavlja tudi novi info-zabavnostni sistem, v čigar središču sta kot prva v svojem razredu 9,2-palčni na dotik občutljivi zaslon in upravljanje s kretnjami.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"