Volkswagnovi vajenci pripravili dvojno premiero ob Vrbskem jezeru

Kot vsako leto do zdaj, Volkswagen tudi letos na srečanju GTI ob Vrbskem jezeru predstavlja projekte svojih dijakov. Tokrat so pripeljali dva Golfa, ki sta plod devetmesečnega dela 29 dijakov, ki se šolajo za 12 poklicev in so pri delu uporabili tako klasične rokodelske tehnike kot tudi sodobne tehnologije, kakršni sta računalniški dizajn in tridimenzionalno tiskanje.

Volkswagnovi vajenci pripravili dvojno premiero ob Vrbskem jezeru (foto: Volkswagen) Volkswagen
9. 5. 2018

Prvo študijo, Golf GTI Next Level, so izdelali vajenci iz Volkswagnovega središča v Wolfsburgu. Opremljena je z dvolitrskim turbobencinskim štirivaljnikom z močjo 411 'konjev' in sedemstopenjskim menjalnikom DSG. Vajenci so na karoserijo v standardni kombinaciji belo-srebrne in temno biserne barve nanesli puščičaste barvne folije in avtomobilu dodali še nekaj aerodinamičnih dodatkov. V notranjosti so pustili le sprednja sedeža in zadnji del napolnili z računalniško zasnovanimi zvočniki, ki so jih zasnovali z računalniško grafiko in izdelali s tridimenzionalnim tiskom. Poleg tega so zasnovali posebno aplikacijo za pametni telefon ali tablico, s katero nadzorujejo električno odpiranje zadnjih vrat, poklopni LED-zaslon, LED-razsvetljavo pod dnom avtomobila in druge funkcije.

Dijaki iz tovarne avtomobilov v Zwickauu, tovarne motorjev v Chemnitzu in steklene manufakture v Dresdnu so pripravili Golfa Varianta TGI GMOTION, ki ga v kombinaciji s sedemstopenjskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom poganja 131-'konjski' 1,5-litrski štirivaljnik, ki namesto bencina uporablja naravni plin. Kot pravijo, so v njem združili športni značaj, eleganco in terenske zmogljivosti in nakazali, da alternativni pogoni niso primerni le za družinsko, ampak tudi za poslovno rabo. Zunanjosti so namenili črno-sivo-belo-rdečo kombinacijo sijajnih in motnih barv, notranjost pa ozaljšali z elementi v barvi kroma. Sedežem so dodali rdeče šive, vzorec v obliki satja in napis GMOTION. Podvozje je mogoče spustiti za 40 milimetrov, za zaviranje skrbijo zavore s štirimi bati na čeljustih, spodnji del avtomobila in izpušni sistem pa so prilagodili tudi terenski rabi.