Volvo V60 ob bok S60

Nova Volvova limuzina S60 dobiva kombijevskega brata. V60 je pravi Volvov 'karavan', saj je prostoren, varen in oblikovan tako, da ga ne boste zamenjali za katerega drugega. Oblikovno je V60 zelo soroden S60, seveda z drugačnim, prostornejšim zadkom.

20. 7. 2010

Volvo_S60_FLV

Več je prostora na zadnji klopi, predvsem pa je večji prtljažnik, ki v osnovi meri 430 litrov. V60 ima zadnjo klop deljivo v razmerju 40/20/40, naslonjala pa so zložljiva v ravno dno. Snovalci so dali velik poudarek uporabi prostora, zato so vrata prtljažnika široka kar 1.095 milimetrov, za odlaganje drobnarij pa je mogoče izkoristiti prostora za kolotekoma in dvojno dno. Na leto nameravajo izdelati 50 tisoč primerkov V60, od tega jih bo 90 odstotkov namenjenih evropskih kupcem.

Örjan Sterner, zadolžen je bil za zunanje oblikovanje novega V60, zavrača mnenje, da je V60 klasičen 'karavan': »Naš športni kombi noče tekmovati s klasičnimi kombiji. Za tiste kupce, ki želijo veliko prostora, sta tu V70 in XC70.« Sterner dodaja, da je V60 oblikovno bližje kupeju kot klasičnemu kombiju. Presodite sami. Veliko so se posvečali tudi tehnični plati in občutkom v vožnji, ki naj ne bi bili nič kaj klasično kombijevski, ampak naj bi V60 zadovoljeval tudi dinamične voznike, za kar bo skrbel napredni sistem za nadzor stabilnosti (Advanced Stability Control) kot pri S60. Pri različici T6 je štirikolesni pogon serijski, mogoče pa ga je naročiti še pri D5 s samodejnim menjalnikom.

Opremljenost in notranja zasnova je pri V60 zelo podobna S60, kar vključuje tudi varnostni sistem za prepoznavanje pešcev, ki je debitiral prav pri S60. Najmočnejši V60 je opremljen s trilitrskim bencinskim motorjem, imenovan T6, s 304 'konji', 440 Nm in 6, 6-sekundnim pospeškom. Njegova največja hitrost je omejena na 250 kilometrov na uro, povprečna poraba goriva pa naj bi se po zagotovilih tovarne ustavila pri 10, 2 litra na 100 prevoženih kilometrov. V paleti novega Volvovega kombija je tudi nov bencinski motor družine GTDi (Gasoline Turbocharged Direct Injection) z neposrednim vbrizgom, štirimi valji in gibno prostornino dveh litrov.

Ta prisilno polnjeni motor prikaže 203 'konje', 300 Nm navora, pospešek od 0 do 100 km/h v 7, 9 sekunde in doseže največjo hitrost 230 km/h. Pozneje bo Volvo predstavil še 240-'konjsko' različico tega motorja, imenovano T5. Nov je tudi 1.6 GTDi v dveh različicah moči: T3 ima 150 'konjev' in 240 Nm, T4 pa 180 'konjev' in 270 Nm. 2.0T, T5 in T4 je mogoče kombinirati s samodejnim menjalnikom Powershift ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, T3 pa je opremljen z ročnim.

Dovolj široka je tudi izbira dizlov: D5 s 205 'konji', 420 Nm, 7, 9-sekundnim pospeškom in 230 km/h največje hitrosti ter 5, 4-litrsko povprečno porabo, potem še novi dvolitrski D3 s 163 'konji', 400 Nm, 9, 4-sekundnim pospeškom, 220 km/h največje hitrosti. Tisti, ki jih bo pri V60 najbolj zanimala varčna vožnja, bodo prišli na svoj račun s modelom DRIVe: 1.6, 115 'konjev' in 270 Nm.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri