Vstopil je v proizvodnjo in prinesel revolucijo

Audi je pričel s proizvodnjo novega e-trona GT, njegova izdelava pa bo bolj okolju prijazna kot pri kateremkoli Audijevem avtomobilu doslej.

Vstopil je v proizvodnjo in prinesel revolucijo (foto: Audi) Audi
14. 12. 2020

Oktobra smo pri avto mgazinu pisali o tem, da naj bi Audi končno povsem razkril serijsko različico modela e-tron, GT, prve električne limuzine in hkrati tudi prvega električnega modela znamke, ki bo izdelan v Nemčiji. Čeprav je od tedaj minilo že dva meseca, pa novinca še vseeeno nismo uzrli brez kamuflažne folije. A to nikakor ne pomeni, da se na tem področju pri audiju nič ne dogaja. Ravno nasprotno...

Pri Audiju so namreč naznanili začetek proizvodnje novega modela, ki bo nastajal v tovarni Audi Böllinger Höfe v mestu Neckarsulm, ob boku športnega Audija R8. Ob tem vodstvo podjetja ponosno izpostavlja dejstvo, da so novinca za prehod iz prototipa do proizvodnje pripeljali v najkrajšem času doslej, k temu pa naj bi pripomogla celotna ekipa udeleženih sodelavcev in pa dejstvo, da je omenjena tovarna deloma že bila prilagojena proizvodnjih tovrstnih vozil.

Proizvodnja novinca pa ni bila prilagojena zgolj zaradi nove platforme, na kateri bo izdelan nov model. Spremenjena ali bolje rečeno posodobljena je bila namreč tudi logistika, saj bo proizvodnja povsem ogljično nevtralna. Tako bo recimo na okolju prijazen način pridobljena elektrika, potrebna za delovanje tovarne, za dostavo sestavnih delov v tovarno pa bodo skrbeli bodisi električni vlaki in vlaki s pogonom na stistnjen zemeljski plin ali pa dva tovornjaka s pogonom na utekočinjen naftni plin.

Skrb za okolje pa se tu še ne konča. Ne le, da bodo pri proizvodnji velik del avtomobila izdelali iz aluminija, hkrati bodo plastične dele izdelali iz ostankov različnih polimerov, ki bodo nastali kot odpadki med izdelavo modelov A6 ter A7, pri izdelavi novih komponent pa si bodo pomagali s tehnologijo 3D tiskanja. Hkrati so priprave na proizvodnjo v celoti potekale virtualno, prvi v praksi izdelani sklopi pa bodo tako že namenjeni serijskim vozilom.

»Elektrifikacija in športni duh se širita skozi Audijev portfelj, e-tron GT pa postaja popoln kandidat za proizvodnjo v Neckasulmu, še posebej v obratu Böllinger Höfe, namenjenem športnim avtomobilom,« je dejal Helmut Stettner. Sicer pa bo e-tron GT kmalu zapeljal med kupce, saj bodo pri Audiju prva naročila začeli sprejemati že spomladi prihodnje leto.