Volkswagen je pred predstavitvijo na avtomobilskem salonu v Ženevi pripravil prenovljenega Passata, ki bo kot prvi Volkswagen ponujal možnost delno avtomatizirane vožnje pri avtocestnih hitrostih. Prvim kupcem bo prenovljeni Passat na voljo maja.
Kot pravijo pri Volkswagnu, je Passat, ki bo letošnjo pomlad dosegel prelomnico 30 milijonov izdelanih primerkov, najbolje prodajan model srednjega razreda na svetu. Trenutno je na voljo že v osmi generaciji, ki so ji s pomladjo namenili korenito prenovo, ki vključuje najnovejše inovacije wolfsburške znamke.
Izstopa predvsem sistem Travel Assist, ki s pomočjo novega vmesnika IQ.Drive omogoča deloma avtomatizirano vožnjo od hitrosti 0 do 210 kilometrov na uro. Passat bo prvi Volkswagen s kapacitivnim volanskim obročem, ki bo zaznaval voznikove dotike in zagotovil interaktivni stik s sistemi, kakršen je Travel Assist. Nov bo tudi sistem za upravljanje volana v sili, ki bo varnost povečal z manevri izogibanja nevarnim situacijam s pomočjo posegov v zavorni sistem, prav tako pa bodo na voljo interaktivni matrični LED-žarometi IQ-LIght, ki so bili do zdaj na voljo le na Touaregu.
S prenovljenim Passatom nastopa tretja generacija modularne infozabavne matrice MIB3, ki omogoča brezžično integracijo iPhonovih aplikacij prek Apple CarPlaya, serijsko pa bo omogočala uporabo SIM-kartice in s tem stalno povezavo Passata s spletom in integracijo v storitve v oblakih. Matrica MIB3 bo tesno povezana z digitalnim kokpitom, ki so ga v primerjavi z dosedanjimi precej izpopolnili.
Posodobitev je bila deležna pogonska tehnika, pri čemer izstopa priključnohibridni Passat GTE, ki so mu precej povečali električni doseg, ki v skladu s ciklusom WLTP dosega 55 kilometrov (NEDC: 70 km). Passat GTE dosega okoljska merila Euro 6d, ki bodo začela veljati leta 2021, vse druge motorne različice pa so v skladu z merili Euro 6d-TEMP. Vsi so opremljeni s filtrom trdnih delcev.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj