Novo v Sloveniji - prenovljena Kona Electric

Hyundai je z modelom Kona dobro zakorakal v svet elektrifikacije, s prenovo pa so želeli avtomobil tudi optično bolj ločiti od klasičnih modelov. V dveh letih prodaje se je za električno Kono odločilo 120.000 kupcev, od tega 53.000 v Evropi.

Prenovljena Kona torej zdaj ponuja povsem spremenjeni sprednji del, kjer so se oblikovalci odrekli klasični maski hladilnika in jo zdaj zasnovali kot en celovit del avtomobila, v njen sprednji del pa so vključili tudi loputo, ki pokriva vtičnico za polnjenje. S tem predelanim sprednjim delom se je dolžina avtomobila povečala za 2,5 centimetra. 

V notranjosti so povsem novi digitalni instrumenti na 10,25 palca velikem zaslonu, nadgradili pa so tudi sistem Bluelink, ki omogoča tako glasovno upravljanje s sistemi vozila kot seveda tudi preko mobilnega telefona na daljavo. S pomočjo aplikacije namreč lahko uporabnik spremlja napolnjenost baterije in približen čas, ki je še preostal do napolnitve. Lahko pa tudi upravlja z baterijo in vnaprej določa urnik polnjenja. 

Pogonski slop ostaja nespremenjen

Še vedno ostaja avtomobil pri dveh različno zmogljivih baterijah, ti ponujata 39 ali 64 kilovatnih ur, torej znaša moč pogonskega sklopa 100 ali 150 kilovatov (136 oziroma 204 KM), vse skupaj pa je v teoriji dovolj za 289 oziroma precej bolj sprejemljivih 484 kilometrov dosega z enim polnjenjem, merjeno po ciklusu WLTP. Bateriji je še naprej možno polniti z močjo do 100 kilovatov, polnjenje litij-ionske baterije od kapacitete 10 pa do 80 odstotkov na polnilni postaji moči 100 kW (enosmerni tok) traja približno 47 minut. Najvišja hitrost vozila pri šibkejšem pogonu je 155, pri močnejšem pa 167 km/h.

Prenovljena Kona zdaj nastaja v novi tovarni na Češkem, na voljo pa je s 16 različnimi barvami karoserije, kupec pa bo lahko izbral tudi Kono v dvobarvni shemi, saj je streha vozila lahko obarvana v belo ali črno barvo. 

Charge myHyundai za lažje polnjenje

Hyundai bo tudi kmalu predstavil storitev Charge myHyundai. Ta bo voznikom Kone Electric omogočala dostop do več kot 170.000 polnilnih postaj po vsej Evropi, ki bodo zagotavljale enotno plačilno metodo z uporabo kartice ali aplikacije, za lažjo orientacijo pa bo vozniku pri iskanju najbližje polnilnice pomagal tudi Konin navigacijski sistem. Charge myHyundai bo najprej na voljo na sedmih evropskih trgih in sicer v Franciji, Italiji, Španiji, Angliji, na Norveškem, Češkem in v Švici, nove države pa se bodo shemi priključile zelo kmalu.

Cena Kone Electric se pri manjši bateriji začnejo pri 35.900 in pri močnejši pri 40.900 evrih.