Ženeva 2012: Volvo V40 je oblikovan okrog voznika

Volvo se ne bo kar tako odrekel slovesu proizvajalca varnih avtomobilov.

7. 3. 2012

Volvo V40

Zvezda Volvovega razstavnega prostora v Ženevi je novi V40, ki velja za prvi njihov izdelek, zasnovan na novi strategiji 'Designed Around You' (oblikovan okoli tebe).

Motorna ponudba se giblje od zelo varčnih (dizelski motor se lahko pohvali z izpustom 94 gramov CO2 na kilometer) do zmogljivega bencinskega T5 motorja z 254 'konji'. Vsi motorji so ne glede na menjalnik (ročni, samodejni) opremljeni s start-stop sistemom in znajo regenerirati zavorno energijo.

Volvo v novem V40 ponuja sistema za prepoznavanje pešcev in za preprečevanje naleta, aktivno pomoč za ohranjanje smeri, sisteme za pomoč pri bočnem parkiranju, za samodejno preklapljanje med zasenčenimi in dolgimi lučmi in za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu. Kot prvi bodo ponudili tudi zračno blazino za pešca.

Volvo želi z novim V40, izdelanim v Volvovi belgijski tovarni doseči prodajo 90.000 primerkov letno, od tega jih bo predvidoma 85 odstotkov prodanih na evropski trg.