Ženevski avtosalon se vrača! Ampak ...

29. 10. 2023 | Janoš Pečnik
Deli

Ženevski avtosalon se vrača konec februarja 2024, a še vedno ni povsem jasno v kakšnem obsegu.

Te dni so organizatorji ženevskega avtomobilskega salona brez velikega pompa izpeljali dolgo načrtovani dogodek v Katarju, ki ga bodo organizirali vsako drugo leto. Konec februarja prihodnje leto pa se - verjeli ali ne - po petih letih premora (leta 2020 je bil dogodek ob začetku pandemije odpovedan tik pred zdajci) končno spet vrača ob Ženevsko jezero. A vse očitno spet ne gre po načrtih, saj naj bi pomembne evropske znamke že sporočile, da se dogodka ne bodo udeležile.

Automobilwoche sporoča, da tam ne bo nikogar od večjih nemških proizvajalcev - BMW, Mercedes-Benz, Audi in Volkswagen se v Ženevi ne bodo pojavili, organizatorji pa potihoma pričakujejo, da bodo prisotnost potrdili pri Porscheju. Volkswagen in Audi sta se nedavnega dogodka v Dohi sicer udeležila.

Pri BMW so spremenili svoj pristop pri organizaciji dogodkov in bodo namesto tradicionalnih salonov uporabljali svoje digitalne platforme, kot je NEXTGen. Mercedesov predstavnik je sporočil: "Po temeljitem premisleku se Mercedes-Benz ne bo udeležil Ženevskega salona 2024." Podobno previdno so vabilo zavrnili pri Audiju: "V Ženevi nas leta 2024 ne bo. A ne gre za splošno odločitev."

V Ženevi ne bo tudi znamke Volkswagen, medtem ko možnost nastopa drugih znamk skupine ostajajo nizke. Podobno velja za Stellantisove znamke, s katerimi so organizatorji sicer v nadaljnjih pogovorih.

Kdo se bo na razstavišču Palexpo sploh pojavil?

Organizatorji kljub vsemu med 26. februarjem in 3. marcem v Ženevi pričakujejo med 30 in 40 znamk.

Evropsko avtomobilsko (oziroma danes bolje rečeno mobilnostno) industrijo bo tako predstavljal Renault. Glavni izvršni direktor Luca de Meo tradicionalne salone še vedno podpira, Renault pa se je udeležil tudi dogodka IAA v Münchnu in že potrdil prihod na pariški avtosalon. V Ženevo prihajajo z zanosom: "Poskrbeli bomo, da bodo ti dogodki uspeli in da bomo z njimi prispevali k slovesu evropske avtomobilske industrije."

Seveda pa ne gre le za Evropo. GIMS (Geneva International Motor Show) se pogovarja z 20 kitajskimi znamkami, pri tem upajo na dvotretjinsko udeležbo.

Po besedah direktorja organizacije GIMS ni nevarnosti, da bi salon odpovedali: "Vprašanje je le, v kakšnem obsegu ga bomo uspeli izvesti."

Preberite še: Evropski trg v porastu. To so zadnje številke ...

Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel