General Motors napovedal novo globalno strategijoZnamka Holden odhaja v pokoj!

Gre za del širšega načrta General Motorsa, po katerem se bo ameriški koncern umaknil iz večine svetovnih trgov.

Znamka Holden odhaja v pokoj! (foto: General Motors) General Motors
17. 2. 2020

Ameriški avtomobilski koncern General Motors je znova zašel v viharne čase. Vodilni v podjetju so namreč sprejeli novo strategijo za prihodnost, ki bo terjala kar nekaj žrtev. Največja med njimi bo zanesljivo avstralska avtomobilska znamka Holden, ki se bo prihodnje leto dokončno poslavila s trga.

Globalna strategija General Motorsa je namreč popoln umik z vseh svetovnih trgov z izjemo ameriškega, kitajskega, južnokorejskega in iz držav Latinske Amerike, ki že sedaj veljajo za najbolj dobičkonosne. GM se je sicer v precejšnji meri iz Evrope umaknil že s prodajo Opla, v Aziji pa bo med večjimi ukrepi tudi prodaja tajske tovarne kitajskemu podjetju Great Wall.

Konec po več kot 160 letih

Z napovedanimi ukrepi se bodo pri lažje osredotočili na trge, na katerih imajo, kot je pojasnila predsednica in generalna direktorica podjetja Marry Barra, že vzpostavljeno pravo tržno strategijo in zadostne prihodke. Hkrati bodo začeli več vlagati v razvoj električne mobilnosti in tehnologij prihodnosti.

Avstralska znamka Holden (ki je v letih po ustanovitvi leta 1856 proizvajala konjska sedla) se sicer s težavami spoprijema že nekaj let. Prve so se začele na prelomu tisočletja z izgubo prvega mesta po prodaji v Avstraliji, nato še dolga leta izgub in stagnacija razvoja. Sledila je ukinitev razvoja lastnih avtomobilov in Holden je zadnjih nekaj let skrbel le še za dobavo in prodajo drugih koncernskih modelov pod lastno blagovno znamko.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri