Hyundai ustvarja novo avtomobilsko znamko

Do leta 2024 naj bi pod njenim imenom predstavili tri nove modele.

Hyundai ustvarja novo avtomobilsko znamko (foto: Hyundai) Hyundai
10. 8. 2020

Hyundai je pred nekaj leti z modelom Ioniq prvič vstopil v električne vode, ko je hkrati predstavil avtomobil z možnostjo hibridnega, priključno-hibridnega ali električnega pogona. S tem se je kombilimuzina brez dvoma globoko zapisala v zgodovino znamke, samo ime pa bo sedaj še nekoliko pridobilo na pomenu. Pri Hyundaiju so namreč sprejeli odločitev, da bodo ime Ioniq 'povzdignili' kar v lastno blagovno znamko.

Ioniq bo tako po znamki prestižnih vozil Genesis postalo novo ime, namenjeno svojemu segmentu vozil znotraj znamke Hyundai. Kot rečeno bo šlo za družino električnih avtomobilov, zasnovanih na platformi E-GMP. Gre za platformo, namenjeno izključno tej vrsti pogona, ki naj bi omogočala različne konfiguracije kabine, postavljanja sedežev in drugih komponent ter tako prilagajanje potrebam trga brez večjih vložkov v razvoj.

Prvi povsem novi modeli, ki jih bo Hyundai na trg lansiral pod novo blagovno znamko bodo Ioniqi 5, 6 in pa 7. Prvi, Ioniq 5, bo na trg v obliki mestnega križanca zapeljal že v začetku prihodnjega leta, gre pa pravzaprav za serijsko izvedbo koncepta EV 45, ki ga je Hyundai predstavil na lanskem avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Ta bo hkrati predstavil oblikovalske smernice nove znamke, ki jim bodo sledili prihodnji modeli

Ioniqu 5 bo nato leto dni kasneje sledil Ioniq 6, večja limuzina, katere podobo je Hyundai prav tako že nakazal in sicer s konceptom Prophecy. Ta naj bi bil predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi, ki pa je bil zaradi korona virusa tik pred zdajci odpovedan, zaradi česar smo ga doslej uspeli videti le na fotografijah. Leta 2024 naj bi nato sledili še večji križanec, poimenovan Ioniq 7 (na sliki spodaj).

Uvedba nove blagovne znamke je sicer le del širšega načrta Hyundaija na področju proizvodnje elektrificiranih avtomobilov. Korejci namreč načrtujejo, da bodo do leta 2025 kot koncern postali najmočnejše ime na področju proizvodnje elektrificiranih avtomobilov z desetodstotnim tržnim deležem, hkrati pa naj bi do istega leta prodali 560.000 novih vozil s pogonom na elektriko.