Ionity + Audi E-Tron: polnjenje s 140 kW!

Prva hitra polnilna postaja sistema Ionity z močmi polnjenja do 350 kilovatov je prišla precej neopazno, a ponuja odlično izkušnjo polnjenja.

1. 7. 2019

Seveda smo jo takoj, ko smo v roke dobili primeren avto, tudi preizkusili. Audi E-Tron spada v najnovejšo generacijo električnih avtomobilov in s eje z enosmernim tokom (DC) sposoben polniti z močjo do 140 kW. Z njim smo skočili na polnilnico Ionity v Ilirsko Bistrico (stoji na OMVjevem bencinskem servisu) in vse skupaj preizkusili.

Za polnjenje potrebujete Ionity aplikacijo na mobilniku (ali pa njihovo kartico), postopek je bil zelo preprost: kabel v avto, identifikacija in plačilo (s kreditno kartico, vnešeno v aplikacijo), sistem prične polniti. Zaradi nesporazuma med avtom in polnilno postajo se polnjenje sicer ni pričelo takoj, a klic na podporo (slovenska številka  je na polnilni postaji) je težavo v hipu odpravil.

Audi E-Tron smo na polnilno postajo pripeljali z baterijo, ki je bila 25-odstotno polna. V prvih dvajsetih minutah smo v baterijo spravili skoraj 47 kWh elektrike (in stanje baterije na 80 odstotkov napolnjenosti), potem je začela moč polnjenja padati. Avto smo odklopili pri 93-odstotno napolnjeni bateriji (v realnem življenju bi ga le redko polnili nad 80 odstotkov), takrat je moč polnjenja padla že krepko pod 100 kW, povprečje polnjenja pa je bilo 120 kW, saj smo v pol ure v baterijo spravili 60 kilovatnih ur, kar na avtocesti zadostuje za okoli 200 kilometrov vožnje. Odličen rezultat, in to kljub temu, da je bila zunanja temperatura 36 stopinj Celzija! Preprosto in hitro, pa tudi prav nič drago: za teh 60 kWh energije smo plačali 6,56 evra, torej 11 centov na kilovatno uro oziroma dobre tri evre na 100 kilometrov. Koliko mislite, da bi stalo gorivo za 100 kilometrov vožnje z Audijem Q8 50 TDI Quattro?

Mimogrede: vse skupaj smo seveda tudi posneli za naslednjo izdajo našega tedenskega videa AM Interno - v nedeljo ga boste našli na naši FB strani.