Kot takšen bo predstavljal alternativo tako dragim konvencionalnim terenskim avtomobilom kot tudi improviziranim prevoznim sredstvom, kakršni so traktorji s prikolicami, ki so prirejene za prevoz ljudi. aCar je lahko električno terensko vozilo, na katerem se lahko peljeta dva potnika z dobro tono tovora, prilagoditi pa ga je mogoče tudi vrsti drugih uporab. Elektrika za pogon elektromotorja je shranjena v bateriji s kapaciteto 20 kilovatnih ur in omogoča do 80 kilometrov dosega in vožnjo z največjo hitrostjo 60 kilometrov na uro. Baterija se na 220-voltnem gospodinjskem priključku polni dobrih sedem ur, vozilce pa je na strehi opremljeno tudi s sončnimi celicami. Avtomobil lahko sicer deluje tudi v vlogi mobilne enote za napajanje zunanjih porabnikov, denimo električnih orodij in česa podobnega.
Predstavniki TUM so avtomobil odpeljal tudi v Gano, kjer so ga preskusili med vožnjo po grobih cestah in v okolju z visokimi temperaturami in veliko vlage v zraku. Za njegovo krmilo so sedli tudi lokalni vozniki. aCar je uspešno prestal vse preskuse, izsledke testov pa bodo tehniki uporabili za izboljšave tehnike in pripravo proizvodnje, s katero bi stroške za nakup avtomobila spustili pod 10.000 evrov. Za njegovo proizvodnjo so ustanovili tudi podjetje Evum Motors GmbH, ki bo aCar izdelovalo nekje v Evropi.
TUM bo prototipni aCar javnosti sicer predstavila tudi na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.