Električni kombiji postajajo vse bolj stvar sedanjosti. A če so se proizvajalci sprva oserdotočali na manjše kombije, počasi električne pogone dobivajo tudi tisti ‘pravi’ kombiji večjih dimenzij. Med prvimi je na tem področju ledino oral Volkswagen oziroma njegovo hčerinsko podjetje Man, ki sta skupaj razvila električnega Crafterja oziroma eTGE, s katerim smo se sicer tudi sami že zapeljali lansko leto v Berlinu. Oba dostavnika pa (skupaj z električnim Mercedes-Benz Sprintejem) sedaj dobivata konkurenco s Fiatovo značko na nosu.
Italijanski avtomobilski proizvajalec tako pripravlja svoj prvi popolnoma električni dostavni avtomobil serije Fiat Professional, glede na to, da gre za najbolje prodajan avtomobil v em segmentu v Evropi, pa je pričakovati, da se bo tudi zanj kaj kmalu našlo kar nekaj kupcev. Ti bodo naročila zanj lahko oddali ob koncu leta, medtem ko bodo prva vozila na cesto zapeljala nekje v letu 2020 – kdaj točno Fiat zaenkrat še ne razkriva.
Tudi sicer pa so pri Fiatu skopi glede tehničnih podatkov, a so k sreči na tem področju nekoliko bolj zgovorni pri preostalih dveh partnerjih, s katerima Fiat proizvaja tovrstna dostavna vozila, to sta Peugeot in Citroen. Slednja sta namreč pred tedni prav tako že najavila proizvodnjo električnih Boxerjev in Jumperjev, pri tem pa razkrila, da bo domet vozil znašal okrog 225 kilometrov – a le po standardu NEDC, zaradi česar je številko potrebno jemati s precejšnjo rezervo. Bodo pa vsa vozila nastajala v eni tovarni, to je v italijanskem obratu v kraju Val di Sangro, kjer deluje partner koncerna PSA, BD Auto.