Projekt Ionity poleg splavitve dejanskih električnih vozil velja za enega izmed najpomembnejših v e-mobilnosti pri Volkswagnu. Roko na srce, gre za projekt, pri katerem poleg Volkswagna sodelujeta še Ford in Mercedes-Benz, brez težav pa ga lahko do neke mere označimo za odgovor na potezo znamke Tesla oziroma električnih polnilnic, ki jih je znamka pred leti postavila po ZDA in tudi po Evropi.
V sklopu projekta so tako pred časom po Evropi začele rasti številne polnilnice Ionity, pretekli teden pa je projekt doživel prelomnico. Postavljena je bila namreč 100. (oziroma že 101.) električna polnilnica izmed skupno vsaj 400, kolikor naj bi jih bilo postavljenih do leta 2020. Večina polnilnih postaj je sicer do zdaj svoj prostor našla v Nemčiji, kar nekaj pa jih je tudi že v Italiji, Avstriji, Švici, na Danskem in na jugu Švedske ter Norveške.
Bolj zmogljive kot tiste znamke Tesla
Poleg 101 hitre polnilnice, ki torej že stoji v Evropi, pa pri Ionityju sporočajo, da je trenutno v fazi postavljanja dodatnih 50 polnilnic, med njimi je tudi prva, ki bo stala v Sloveniji. Ta bo svoj prostor našla v Ilirski Bistrici, njena gradnja pa je že označena na zemljevidu projekta, do katerega je mogoče dostopati preko spleta.
Ionity je torej v polnem zamahu, vseeno pa bo težko ulovil ameriškega konkurenta, ki ima trenutno v Evropi postavljenih 452 polnilnic, prav tako pa se mreža še vedno širi. Je pa res, da imajo polnilnice Ionity eno prednost, in to je možnost polnjenja z močjo 350 kilovatov, kjer bo to dopuščalo električno omrežje. Najnovejše polnilnice znamke Tesla namreč omogočajo polnjenje z močjo 'le' 250 kilovatov.