Renault želi voznikom še bolj podrobno predstaviti električno mobilnost

To bodo storili v posebnem salonu, namenjenem izključno električnim avtomobilom, ki te dni svoja vrata odpira na Švedskem.

Renault želi voznikom še bolj podrobno predstaviti električno mobilnost (foto: Renault) Renault
15. 2. 2018

Električni avtomobili počasi, a vztrajno prodirajo na trg. Kljub temu je njihov delež tako na evropskih trgih, konec koncev pa tudi pri nas, še precej zanemarljiv, saj dosega le nekaj odstotkov. V letu 2017 je bilo tako med 15,57 milijona novih prodanih avtomobilov le pet odstotkov takšnih, ki so kot primarni vir energije uporabljali elektriko. Hkrati pa to na drugi strani pomeni, da se bo v prihodnosti še veliko kupcev lahko odločilo za nakup tovrstnih avtomobilov, in ravno te posameznike bodo avtomobilska podjetja zdaj poskušala zvabiti k sebi.

Svojevrsten pristop k privabljanju kupcev za nakup električnih avtomobilov je zdaj ubral Renault. Eden izmed pionirjev električne mobilnosti v Evropi, ki hkrati izdeluje tudi najbolje prodajan električni avtomobil Zoe, tako v teh dneh, natančneje jutri v Stockholmu, odpira prvi salon, namenjen električnim avtomobilom. Ta pa ni namenjen zgolj prodaji vozil, ampak tudi njihovi predstavitvi. Obiskovalci se bodo tako lahko seznanili z možnostmi personalizacije avtomobilov, nakupnimi pogoji, v ločenih oddelkih bodo na voljo predstavitve postopka polnjenja in paleta električnih vozil, ki jih bo mogoče tudi preizkusiti.

Namen salona ni le prodaja, ampak tudi izobraževanje

»Navdušeni smo nad odprtjem tega salona, ki nam bo omogočil, da ljudi bolje povežemo z električno mobilnostjo, hkrati pa jim pomagamo pri spoznavanju s tem področjem ter omogočimo izmenjavo idej. Kot prva znamka v Evropi na področju električne mobilnosti bomo koncept tovrstnega salona uporabili za komunikacijo z javnostjo in jim tako pomagali razumeti priložnosti ter prednosti električnega pogona,« je pred napovedanim odprtjem dejal Gilles Normand, podpredsednik Renaultovega oddelka za električna vozila.

Salon bo v enem od največjih nakupovalnih centrov v Stockholmu, centru Täby, odprt pa bo vse dni v tednu, pri čemer bodo obiskovalcem na voljo svetovalci, ki bodo potencialnim kupcem pomagali pri sestavi najprimernejšega avtomobila. O morebitni širitvi salona v druge države za zdaj še ni bilo govora, verjetno pa je marsikaj odvisno od uspeha na Švedskem.