Imeti prepoznaven obraz, ki zastopa barve avtomobilske znamke in vozi njihov avtomobil so želja ali pa skoraj nuja za vsako avtomobilsko znamko, še posebej pa za manjša in novejša podjetja, ki se na trg šele prebijajo. Hrvaško podjetje Rimac je sicer v relativno kratkem času že doseglo svetovno prepoznavnost, vseeno pa bo Mateju Rimcu nov obraz, ki se je konec lanskega leta pojavil med kupci njegovega novega avtomobila zagotovo prišel prav.
Govora je namreč o svetovnem prvaku formule 1 v sezoni 2016, Nicu Rosbergu. Nemec je namreč novembra 2019 postal eden izmed 150 srečnežev, ki so uspeli priti na seznam kupcev Rimčevega, pred dnevi pa je v Sveti Nedelji blizu Zagreba obiskal sedež podjetja, kjer je z inženirji dorekel še zadnje podrobnosti v zvezi z opremo njegovega avtomobila.
E-mobilnost eden izmed smislov življenja
»V veliko čast nam je, da je Nico postal član naše družine. Je odličen človek – tako voznik, kakor tudi promotor trajnostnega razvoja, ljubitelj sodobne tehnologije, hkrati pa je tudi usmerjen v prihodnost, zaradi česar razume, kaj želimo doseči s C_Two; z lastno napredno tehnologijo postaviti nove standarde zmogljivosti. Naš novi avtomobil je namreč skoraj v celoti razvit na Hrvaškem. Hkrati imeti pod svojim okriljem enega najboljših voznikov je tako najboljša potrditev našega dela,« je dejal Mate Rimac.
Kot je omenil Rimac Rosberg ni novinec na področju e-mobilnosti. Ravno nasprotno, po osvojitvi naslova svetovnega prvaka in dirkaški upokojitvi nekaj dni kasneje je namreč svoje življenje posvetil vlaganju denarja v zagonska podjetja, razvoju avtonomnih avtomobilov, leta 2017 pa je postal tudi eden izmed partnerjev ter solastnikov serije formula E.