Organizatorji so zabeležili rekorden obisk predvsem po številu gledalcev in nastopajočih v težavnostni kategoriji.
Dogodkov in tekmovanj v Sloveniji na področju vožnje po brezpotjih ni ravno veliko, vseeno pa se zdi, da se tudi ta šport počasi razvija. Vsekakor gre zasluga za to tudi tekmovanju Slovenija Off road, ki že nekaj let velja za največji tovrsten dogodek pri nas. Po nekoliko slabšem obisku lani, za kar je nedvomno poskrbelo slabo vreme, se je tokrat v gramoznico na obronkih Radovljice zgrnilo več kot osem tisoč gledalcev.
Petnajsta izvedba je tudi letos pripeljala na dirko tako domače dirkače kot dirkače iz tujine, ki so se med seboj znova pomerili v dveh kategorijah: hitrostni (na 1.000 metrov dolgi progi) in težavnostni. Obe progi sta bili v primerjavi z lanskima kljub suhi podlagi precej bolj zahtevni, zaradi česar se je na hitrostni preizkušnji pripetilo kar nekaj nesreč in celo prevračanj, a k sreči brez večjih poškodb med vozniki ali gledalci.
Posebno atraktivna pa je bila letošnja spretnostna dirka. Če so se te lani udeležile zgolj štiri posadke, se jih je letos kar 12, zaradi česar je bilo še posebno na skupinskem startu kar nekaj gneče. Do konca uro dolge preizkušnje so morali tekmovalci prevoziti čim večje število krogov. Letošnja proga je bila sicer precej bolj zahtevna in je tako kot tista za hitrostno preizkušnjo terjala svoj davek med nastopajočimi in njihovimi vozili, še posebej med tistimi z nekoliko večjimi vozili. Tako sta že v prvem krogu odstopila oba Jeepa Grand Cherokeeja, do konca dirke pa se je tako bil dvoboj med vozniki Suzukijev in prototipov.
Končna razvrstitev na hitrostni preizkušnji (najboljši trije):
- David Lesjak
- Primož Tovornik
- Tadej Velikanje
Končna razvrstitev na težavnostni preizkušnji (najboljši trije)
- Daniel Mühlbacher (AUT) 16 krogov
- Erik Žorž 14 krogov
- Primož Arčon 14 krogov
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji