Le Mans od leta 2023 bogatejši še za eno ekipo, zmagovalca iz leta 1999!

Tisti, ki športno zgodovino poznate, veste da je govora o znamki BMW. V ospredju so zaenkrat nastopi v ZDA, kjer je tudi eden največjih trgov za BMW-jeve avtomobile iz oddelka M.

Le Mans od leta 2023 bogatejši še za eno ekipo, zmagovalca iz leta 1999! (foto: BMW) BMW
14. 6. 2021

Da je prihodnost elitnega razreda vztrajnostnega dirkanja v hibridnih dirkalnikih razreda LMDh je jasno že nekaj časa. Medtem, ko je v razredu LMP1 ob njegovem koncu ostala le Toyota, so se za nastopanje v novem razredu odločila številna podjetja, ki bodo svoje nove dirkalnike prvič predstavila v letošnji sezoni serije WEC (pa tudi na ameriških tleh v seriji IMSA, ki je sprejla ista pravila), v prihodnjih dveh letih pa naj bi se njihovo število še povečalo – tudi po zaslugi dotične znamke iz Munchna.

Pri BMW-ju so namreč danes potrdili, da bodo z letom 2023 vstopili v omenjeno dirkaško kategorijo in se tako pridružili Toyoti, Ferrariju, Peugeotu, Audiju, Porscheju in najverjetneje tudi Aston Martinu s čimer bo novi elitni razred omenjene serije postal eden najbolje zastopanih v zgodovini serije. Napoved je prišla tako v uradni izjavi za javnost, kot tudi na Instagramu, kjer so poleg fotografije zapisali še »We are back, Daytona 2023.«

Zadnji poskus več kot uspešen

Pri vsem skupaj se sicer zdi, da BMW-jevi inženirji v prvi vrsti ciljajo na uspeh na ameriških tleh, kjer nameravajo nastopiti na vseh najpomembnejših dirkah, vključno na 24 ur Daytone, 12 ur Sebringa in pa Road Atlanta. Kljub temu pa se zdi, da niso pozabili na evropska tekmovanja oziroma serijo Le Mans. Na slovitem Francoskem dirkališču so namreč že nastopili, nazadnje leta 1999, ko so z dirkalnikom V12 LMR slavili v skupni razvrstitvi, hkrati pa so tam že prisotni v nižjih kategorijah.

»BMW je nazaj v prvi ligi motošporta. Z vstopom v razred LMDh BMW M Motorsport izpolnjuje prvi predpogoj za zmagoslavje na vseh največjih vztrajnostnih dirkah v letu 2023 in kasneje. Temu cilju se bomo posvetili v celoti, v ekipi pa velja optimizem,« je dejal Markus Flasch, generalni direktor oddelka BMW M, enako optimističen in zagnan pa je tudi Mike Krack, vodja razvoja v omenjenem oddelku, ki že komaj čaka, da dirkalnik postane realnost.