Po številnih preobratih in odstopih je kaotično preizkušnjo v bližini Marmarisa dobila posadka Evans/Martin. Ogier odstopil in vodstvo prepustil valežanskemu kolegu
Da bo preizkušnja v Turčiji, morda celo predzadnja v letošnji sezoni, polna preobratov in odstopov je bilo jasno že pred štartom, saj so zahtevne hitrostne preizkužnje na pesku in grobem makadamu, polnem ostrih skal, izjemno zahtevne za dirkaško tehniko, svoje pa napravi tudi gost prah in visoke temperature.
Tako je bila prva žrtev kar svetovni prvaka Otta Tanak, ki je s sovoznikm Martinom Jarveojo zletel s ceste zaradi napake na volanskem mehanizmu še preden se je dodobra vmešal v boj za vrh, ki ga je zasedel prav nekdanji serijski prvak Seb Loeb. Toda že sobota je poskrbela za nekaj presenečenj, saj je Loeb hitro uničil svoje pnevmatike in izgubil bitko za vodstvo, Thierry Neuville pa je izkoristil podobne težave Seba Ogierja, povedel in se spretno izognil vsem pastem turškega makadama. Pol minute prednosti pred obema nekdanjim prvakoma bi skoraj moralo zadostovati za kratek zadnji dan ...
Toda groba podlaga je spet poskrbela za kup preobratov - pet preluknjanih pnevmatik in dva odstopa je izplen najdaljše HP Cetibeli, ko se je vrstni red spet obrnil na glavo, saj se je v vodstvu naenkrat znašel Elfyn Evans, ki je iz četrtega mesta sicer opazoval vodilne. Najprej je 'zadelo' Ogierja, ki je izgubil minuto, potem pa še Neuvilla, ki se je sicer do konca prebil mimo Ogierja, Loeb je padel na četrto mesto. Toda za dotlej vodilnega to še ni pomenilo konec težav, saj je moral v drugem prehodu ustaviti svojo Toyoto Yaris WRC zaradi pregretega motorja. Evans si seveda ni dal dvakrat reči in je spretno izkoristil težave tekmecev ter tako letoš še drugič zmagal pred Neuvillom in Loebom in se s tem - dva relija pred koncem - zavihtel v vodstvo skupnega seštevka (97), pred Ogierjem (79) in Tanakom (70).
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj