WTCC: Macau

22. 11. 2007
Deli

Pred zadnjima dirkama prvenstva WTCC je bilo v igri za naslov prvaka (vsaj teoretično) šest dirkačev. A vsem je bilo jasno, da bo ulična dirka, ki po navadi postreže z veliko zvite pločevine, bolj ustrezala tistim, ki se bodo dobro kvalificirali.

Prav zato je lanski in predlanski prvak Andy Priaulx lahko le žalostno gledal, ko je opazoval rezultate kvalifikacij, saj je dosegel šele 12. čas, njegov največji tekmec za naslov prvaka pa je startal kot drugi.

A Macau je lahko še večja ruleta kot Monaco, in točno tako je tudi bilo. Že na startu je marsikdo zmajal z glavo, saj je Yvan Muller najhitrejšega s kvalifikacij, to je Alaina Menuja, prehitel pred ciljno črto in potem vodil vse do dveh krogov pred koncem. In ko smo vsi nestrpno pričakovali napovedano odločitev sodnikov zaradi prehitrega starta, je voznik Seata Leona najprej upočasnil, nato pa ustavil in se zazrl pod motorni pokrov. Odpovedala je črpalka za gorivo . .

Le nekaj trenutkov zatem je Gabrielle Tarquini v tretjem poskusu prišel mimo Farfusa, ki je v želji, da se vendarle ubrani napada, kot že tolikokrat letos naredil neumnost, zavil v Tarquinija in končal v ogradi. In kar naenkrat je Priaulx, ki se je brez upanja na naslov prvaka vozil šele na 11. mestu, končal kot osmi (umaknil se mu je lanski moštveni kolega Huisman), v skupnem seštevku točko pred Mullerjem in devet pred Alfinim Jamesom Thompsonom, Menu pa se je vese­lil pete zmage v sezoni. A ker osmo mesto hkrati pomeni tudi najboljši startni položaj na drugi dirki, kjer so ob stoječem startu BMW-ji v veliki prednosti, je imel Priaulx naslov pravzaprav že v žepu.

Druga dirka je bila pravo nasprotje prve. Priaulx je povedel, Thompson se ga je lahko držal samo dva kroga, nato pa se je procesi­ja le še odvalila do cilja in Britanec se je veselil tretjega zaporednega naslova prvaka WTCC (in četrtega zaporednega, če štejemo še zmago v prvenstvu, preden se je to preimenovalo v WTCC), veselje pa je dopolnila še zmaga v seštevku konstruktorjev (tudi tretja zapored), ki jo je s to zmago pridirkal BMW-ju.

Dušan Lukič

Foto: moštva

Macau

Rezultati prve dirke, 9 krogov:

1. Alain MENU (Chevrolet Lacetti) 9 krogov, 2. Gabriele TARQUINI (SEAT Leon TDI) + 2, 674, 3. Robert HUFF (Chevrolet Lacetti) + 4, 418, 4. Jordi GENE (SEAT Leon TDI) + 11, 325, 5. James THOMPSON (Alfa Romeo 156) + 13, 759, 6. Tiago MONTEIRO (SEAT Leon) + 14, 058, 7. Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti) + 14, 498, 8. Andy PRIAULX (BMW 320si) + 15, 209

Rezultati druge dirke, 9 krogov:

1. Andy PRIAULX (BMW 320si) 9 krogov, 2. Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti) + 0, 842, 3. James THOMPSON (Alfa Romeo 156) + 5, 886, 4. Tiago MONTEIRO (SEAT Leon) + 6, 069, 5. Tom CORONEL (SEAT Leon) + 10, 634, 6. Rickard RYDELL (SEAT Leon) + 11, 731, 7. Felix PORTEIRO (BMW 320si) + 13, 225, 8. Colin TURKINGTON (BMW 320si) + 13, 823

Vrstni red voznikov:

1. Priaulx 92, 2. Y. Muller 81, 3. Thompson 79, 4. Farfus 71, 5. Larini 71, . .

Vrstni red moštev:

1. BMW 255, 2. Seat 249, 3. Chevrolet 218, 4. Alfa Romeo 124

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"