Čeprav bi se lahko na fotografiji igrali igro Poišči razliko, nam pri Fiatu zagotavljajo, da je na novi Petstotici kar 1.900 novosti.
Pri Fiatu očitno menijo, da priljubljenost, povpraševanje in dobre prodajne številke, ko so od leta 2007 do danes prodali kar 1,5 milijona primerkov Fiata 500, ne kličejo po izdatni oblikovni prenovi. Nova Petstotica je tako oblikovno obdržala sedanjo podobo oziroma so jo po Fiatovih besedah le prenovili, in ne spremenili. Kaj je novega? Prednji odbijač je doživel osvežitev, zdaj so vanj vgrajene tudi meglenke. Nekoliko višje so namestili nova dnevna LED-svetila, ki svetlobno izrisujejo emblem ničle v znaku 500, nad njimi pa zdaj svetijo novi ksenonski žarometi. Zadek nove Petstotice bo laže prepoznaven, saj so zadnje luči postale obročaste in nekako vrezane v karoserijo. Seveda tudi te niso ušle posodobitvi na LED-tehnologijo.
Še laže bo opaziti spremembe v notranjosti. Nov je volanski obroč z vgrajenimi stikali za upravljanje avdiosistema, novi so tudi merilniki z velikim digitalnim zaslonom, sedeži so ergonomsko izboljšani, osvežili pa so tudi nekatere barvne kombinacije, oplemeniti materiale ter dodali nove variacije že tako bogatemu naboru poosebljanja vozila. Tudi na področju povezljivosti je narejen napredek. Novi Fiat 500 je opremljen z novo generacijo sistema Uconnect, ki v sebi združuje navigacijski sistem, predvajalnik glasbe ter povezavo s pametnim telefonom. Uconnect se zna povezati tudi s Facebookom, Twitterjem, prav tako pa lahko glasbeno podlago za vožnjo poiščemo prek spletnih platform Deezer in TuneIn.
Motorna paleta ostaja ista, dodali so le dve zmogljivostni različici dosedanjima 900-kubičnemu ter 1,2-litrskemu bencinarju. Seveda tudi obstoječi motorji niso ušli ekološki prenovi, tako da je celotna paleta prečiščena na emisijski razred Euro6. Velja omeniti, da bo vsak mali Fiat 500 serijsko opremljen s sedmimi varnostnimi blazinami, prav tako pa so za 20 odstotkov izboljšali varnost pešcev pri morebitnem trku.
Navkljub vsem spremembam pri Fiatu zagotavljajo, da se ena stvar ne bo spremenila, in sicer cena. Tudi slovenski zastopnik naj bi se držal teh navodil iz Torina in že pripravljajo cenik za prihod malčka na trg, ki naj bi se zgodil konec septembra.
Besedilo Saša Kapetanovič, foto: tovarna