Mazda CX-3 je spet sveža

26. 10. 2018 | Saša Kapetanovič
Deli

Pri Mazdi se držijo načela redno posodabljati svoje modele in se izogibati velikim spremembam. Tokrat je na vrsto prišla Mazda CX-3.

Klasični recept, ki vključuje minimalne kozmetične popravke, izboljšane materiale, modifikacije motorjev in kakšen nov kos opreme, je tokrat doletel manjšega križanca v Mazdini floti, model CX-3.

Mazdin družinski obraz na nosu tega avtomobila ostaja enak, nekoliko so osvežili masko in sprednji odbijač, zadnje luči zdaj svetijo s pomočjo LED-tehnologije, dodali so nova aluminijasta platišča ter predstavili novo značilno rdečo barvo in jo poimenovali Soul red crystal.

V notranjosti se je poslovila klasična parkirna zavora, ki jo zdaj nadomešča stikalo na sredinskem grebenu. Posledično je zdaj tam kot del serijske opreme sredinski naslon za roke s predalom. Armaturni plošči so namenili nekaj svežih materialov in dekorativnih elementov, informacijsko-zabavnemu vmesniku pa dodali podporo mobilnikom prek protokolov Apple CarPlay in Android Auto.

Mazda CX-3 je že do zdaj veljala za precej vozniško naravnan avto, zato tudi po prenovi ni nič drugače. Še več: hišni tehniki so celo nekoliko izboljšali nastavitve podvozja ter uglasili Mazdin sistem G-Vectoring, ki skrbi za optimalno sodelovanje volanskega sistema in pogonskih koles.

Še največja novost tokratne prenove prihaja izpod motornega pokrova. Znano je namreč, da se pri Mazdi požvižgajo na trende zmanjševanja motornih prostornin, in tudi tokrat so presenetili na svoj način. Nekoč 1,5-litrski turbodizelski agregat ima zdaj prostornino 1,8 litra in 85 kilovatov moči, za doseganje najčistejših evropskih norm pa skrbita filter trdnih delcev in oksidacijski katalizator. Sicer pa je minimalno izboljšavo doživel tudi dvolitrski bencinski motor, ki ostaja na voljo v dveh izvedbah, in sicer 89- in 110-kilovatni.

Od asistenčnih sistemov so se posvetili izboljšavam radarskega tempomata ter sistema za zaviranje v sili. Sledni zdaj zna prepoznati pešce v temi, delovanje radarskega tempomata pa so nadgradili tako, da zdaj deluje pri vseh hitrostih ter zna zavirati vse do stopnje mirovanja.

Slovenski zastopnik za Mazdo že sprejema naročila za prenovljeno CX-3, cela za vstopno bencinsko izvedbo pa znaša 16.090 evrov.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"