14 milimetrov širši kot Cayenne Turbo, 24 milimetrov bliže tlom kot Cayenne S, 21-palčna platišča. A Cayenne GTS ni napihnjenec le navzven . .
GTS ima (seveda) šeststopenjski ročni menjalnik, končno prestavno razmerje pa je nekaj krajše, kar pomeni še boljše pospeške ? dobrih šest sekund do 100 kilometrov na uro. Namesto ročnega menjalnika si je mogoče zaželeti tudi šeststopenjski samodejni Tiptronic S, pri katerem so spremenili točke pretikanja. Tudi s tem menjalnikom je končno prestavno razmerje krajše kot pri Cayennu GTS. Gumb z napisom Sport na sredinski konzoli poskrbi, da motor ob pritisku nanj dobi bolj rezek zvok, da so odzivi motorne in menjalniške elektronike hitrejši ter da se podvozje preklopi na športno nastavitev.
Podvozje ni le nižje kot pri Cayennu S, temveč tudi precej trše, kombinacija jeklenih vzmeti z aktivnim sistemom blaženja PASM (Porsche Active Suspension Management) je v Cayennu prvič na voljo (do zdaj je bila namenjena le športnim avtomobilom te znamke), ohranja še sprejemljivo raven udobja, zmogljivosti na ovinkasti cesti pa so še večje kot prej. K temu precej pripomorejo tudi ogromne, 295 milimetrov široke gume na 21-palčnih platiščih. Cayenna GTS si je mogoče zaželeti tudi z zračnim vzmetenjem.Sistem premore dve nastavitvi, običajno in športno (vklopi se s pritiskom na gumb), ki otrdi blažilnike, če je avtomobil opremljen tudi s sistemom PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), pa še aktivne stabilizatorje. Oddaljenost trebuha od tal se zniža, če je avto opremljen z zračnim vzmetenjem.
Zavore so seveda primerne zmogljivostim: šestbatne čeljusti iz aluminija in 350-milimetrski prisilno notranje hlajeni koluti spredaj ter štiribatne čeljusti in 330-milimetrski koluti zadaj.
Štirikolesni pogon v osnovi k zadnjim kolesom pošilja 62 odstotkov navora, seveda pa zna (z elektronsko nadzirano lamelno sklopko) prilagajati razmerje voznikovim zahtevam in razmeram na cesti.
V notranjosti boste Cayenna GTS prepoznali po aluminijastih dodatkih na armaturni plošči in vratih, novih, električno nastavljivih športnih sedežih ter kombinaciji usnja in alkantare na notranjih površinah (s stropom vred).
Dušan Lukič, foto: tovarna
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del