Avtomobilski podvig na šestih kilometrih nadmorske višine

Dva predelana Porscheja sta osvojila višino, kjer so temperature do -30 stopinj, vsebnost kisika pa je primerljiva z morsko gladino.

Ekipa RD Limited, ki jo sestavlja trikratni zmagovalec Le Mansa Romain Dumas, se je z dvema predelanima Porschejema 911 odpravila na ekspedicijo do najvišjega vulkana na svetu, Ojos Del Salado v Čilu. Zaradi ledene stene se je pot končala šele pri 6007 metrih in noben Porschejev avtomobil na lastnih kolesih še nikoli ni bil tako visoko. Temperature so bile vse do minus 30 stopinj Celzija, vsebnost kisika v zraku je bila le za polovico višja kot na morski gladini.

Oba avtomobila sta zasnovana na trenutnem modelu 911 Carrera 4S. 3,0-litrski šestvaljni bokser s 331 kilovati (450 KM) je ostal serijski v kombinaciji s sedemstopenjskim ročnim menjalnikom. Za zaščito kabine skrbijo masivna varnostna kletka in školjkasti sedeži s posebnimi varnostnimi pasovi. Prirejeno podvozje omogoča 35-centimetrsko oddaljenost od tal, skrajšana prestavna razmerja pa so prilagojena velikim terenskim kolesom. Podvozje je zaščiteno z lahkimi, a izjemno odpornimi ploščami iz aramidnih vlaken, da lahko varno obvladajo razgibano skalnato pokrajino. Sistem Porsche Warp Connector, prvotno razvit za uporabo v motošportu, omogoča povezavo med vsemi štirimi kolesi tudi v ekstremnih razmerah.

Poleg tega so inženirji vgradili ročne zapore diferenciala in sistem žičnega krmiljenja. Karoserija je bila spremenjena za vožnjo po vulkanu, da je bilo dovolj prostora za 31 centimetrov široke terenske pnevmatike v blatnikih in za pritrditev vitla na sprednji del. Hladilni elementi so bili premaknjeni s sprednjega v zgornji zadnji del, da bi jih zaščitili pred poškodbami na ekstremnem terenu. Eden od obeh avtomobilov je videti kot dirkalnik Porsche 963 LMDh. Videz drugega je oblikovala ekipa Style Porsche iz Weissacha.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol