Po treh letih so ga vendarle rešili iz 'groba', danes pa je …
Vsak avtomobil ima svojo zgodbo, a ta je resnično ekstremna. Za nekatere Ferrari Dino sploh ni pravi Ferrari, saj nikoli ni nosil slovitega simbola žrebca ali napisa z imenom znamke.
Nesmrtni Enzo Ferrari ga je poimenoval po svojem sinu Dinu, ki je izgubil življenje v boju z mišično distrofijo. Med letoma 1966 in 1974 je bilo izdelanih 4033 primerkov.
View this post on Instagram
Model ene najredkejših različic s 145 kW, sicer zadnje in najmočnejše serije med letoma 1972 in 1974, ima prav posebno zgodbo.
Avtomobil v temno zeleni barvi, z dodatnimi sedeži Daytona in platišči Campagnolo je pristal v lasti Rosenda Cruza.
Cruz ni bil neki ultra bogataš, temveč mojster vodovodnih inštalacij, ki se je odločil, da si privošči posebnega Ferrarija.
Svojega si je omislil pri zastopstvu Hollywood Sports Cars v Los Angelesu.
No, v resnici sploh ni bil njegov, temveč je Dina za rojstni dan poklonil ženi. A sreča ni trajala dolgo.
Par je 7. decembra 1974 parkiral Ferarrija na bulvarju Wilshire, a po večerji za obletnico poroke v bližnji restavraciji, avtomobila ni bilo več na parkirišču. Cruzovi ženi je z Dinom uspelo prevoziti le 800 km.
Dogodek sta prijavila policiji, Cruz pa je od zavarovalnice "Farmers Insurance Group" prejel 22.500 dolarjev odškodnine (vrednost celotne kupnine). In potem se je avtomobil vdrl v zemljo.
Dobesedno. Leta 1978 se je skupina otrok v predmestju Los Angelesa igrala na vrtu hiše in medtem ko so kopali po zemlji, so naleteli na nekaj trdega.
Odkrili so zeleno streho Ferrarija, kmalu pa so ob pomoči lokalnih oblasti avtomobil izkopali iz 'groba'. Razumljivo, nenavaden primer ni ušel pozornosti medijev.
Policisti so se sprva bali, da bodo v avtomobilu našli truplo, a to se ni zgodilo.
Avto je imel izpuhe zamašene z brisačami in zaščitene s folijo. Tatovi so ga očitno zakopali in se prepričali, da mu bivanje pod zemljo ne bi preveč škodilo.
In res, Dino je bil po treh letih pod rušo v precej dobri formi. Zaradi medijskega pompa se je zavarovalnica odločila, da iz dražbe iztrži kar največ.
Zato so avtomobil postavili na ogled v Pasadeni, a medtem je iz Dina izginilo nemalo stvari. Od značk do merilne palice za olje.
Avto je bil po tistem videti precej slabše kot takrat, ko so ga izkopali.
Kljub temu je prepričal mehanika Fernanda Valleyja, ki je zanj odštel le med 5.000 in 9.000 dolarjev. Po menjavi alternatorja je Dina res vrnil k življenju in ga registriral pod oznako »DUG UP« (op. Izkopan).
A to je bilo tudi vse, kar so novinarji uspeli izvedeti. Vse do leta 2012, ko se je javil njegov novi lastnik – Brad Howard.
Zgodba se je torej končala s srečnim koncem. Le da policiji nikoli ni uspelo odkriti tatov, ki so svoj ulov skrili 'globoko' pod zemljo.
Preberite še: Twingo, kot ga poznate, se vrača!
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor