Legendarnim Yugom cene »čez lužo« pridno rastejo: preverite rekordne vrednosti zadnjih let

26. 1. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Koliko ste pripravljeni odšteti za to jugoslovansko ikono?!

Včasih si težko prevozil še tako kratko razdaljo, ne da bi na cesti opazil vsaj enega Yuga. Še dandanes lahko na slovenskih cestah opazimo kakšnega, v Ameriki pa je bil ta sloviti avtomobil nekoliko slabše sprejet.

Vsaj na začetku. Zdaj pa se zdi, da jim cene pridno rastejo.

Yugo je avtomobilska zgodba, ki se je rodila po zgledu uspešnega italijanskega avtomobila Fiat 127.

Proizvodnja se je pod taktirko Giorgetta Giugiara začela 28. oktobra 1980.

Prvi primerek je na ceste zapeljal na dan republike.

Družinski avtomobil, ki naj bi nadomestil nadvse priljubljenega Fička, se je sprva imenoval Zastava 102, kasneje pa se ga je prijel vzdevek Jugo oz. s prodorom na tuje trge Yugo.

V nekdanji skupni državi so ga ljudje v hipu vzljubili, tudi zaradi dostopnosti in porabe bencina.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zastava Yugo Fan Club (@zastavayugofanclub)

11. novembra 2008 so v tovarni avtomobilov Zastava v Kragujevcu sestavili zadnjega ikoničnega Yuga.

Avtomobil, ki v srcih nostalgikov še dandanes budi spomine, je leta 1986 postal dosegljiv tudi čez lužo, kjer pa ni doživel tople dobrodošlice.

Oprijela se ga je celo oznaka »najslabši avtomobil vseh časov«, saj so ga v Ameriki začeli prodajati šele po tem, ko so uvedli nekaj sto popravkov.

Dandanes za Yuge na drugi strani Atlantika vlada veliko zanimanja 

Dokaz je tudi poskok v ceni. V povprečju boste sicer po poročanju spletne strani Classic.com za Yuga odšteli 7.300 ameriških dolarjev, v zadnjem času pa se prodajajo še za mnogo več.

Za Yuga kabrioleta z letnico 1988 je nekdo odštel kar 12.100 dolarjev (11.144,83 evra).

Avtomobil s 100.000 prevoženimi kilometri v prestižnejši izvedbi GVL in aspen beli barvi z notranjostjo v bleščeči bež je bil prodan v Houstonu na dražbi hiše Barett-Jackson.

Kot zadnji se je 12. januarja prodal Yugo GV, ki je za 8.100 dolarjev našel novega lastnika, malo pred tem pa je še za tisočaka več svoj novi dom našel tudi Yugo GVL.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja