Audi A4 Avant g-tronNizki izpusti in visoka učinkovitost

Pri Audiju lahko izbirate med različnimi alternativami, ko govorimo o vrsti goriva. Poleg bencina, dizla in seveda elektrike vam je na voljo tudi stisnjen zemeljski plin, ki prinaša čistejše emisije in nižje stroške.

Nizki izpusti in visoka učinkovitost (foto: Audi) Audi
11. 2. 2020 | Promocijsko sporočilo

Tudi A4 Avant g-tron poleg modela A5 g-tron prinaša novo športno obliko in najsodobnejše operativne zasnove. Oba modela sta integrirana v koncept trajnostne mobilnosti, ki se jim je znamka s štirimi krogi zavezala. V ta namen so uporabili bencinski motor 2.0 TFSI, ki je posebej prirejen, da lahko deluje na CNG (stisnjen zemeljski plin) in zmore 125 kW oziroma 170 'konjev'. Največji navor, ki ga doseže štirivaljnik, ki moč na prednji par koles prenaša prek serijskega 7-stopenjskega menjalnika S-tronic, znaša 270 Nm v območju od 1650 do 4400 vrtljajev na minuto. Od 0 do 100 km/h pospeši v 8,4 sekunde, največja hitrost pa znaša 221 km/h. To so vsekakor podatki, ki prepričajo vsakega ljubitelja dinamične vožnje. Še lepše je, ko pogledamo na kombinirano porabo goriva. Ta znaša med 3,9 in 4,1 litra na 100 kilometrov, izpust CO2 pa med 105 in 113 gramov na prevoženi kilometer.

Poskrbljeno je tudi za varnost. Štirje cilindrični tanki za stisnjen plin so pod zadnjim delom avtomobila in so narejeni večslojno. Notranji sloj je izdelan iz poliamidnega tanka, drugi sloj pa je narejen iz kompozitnih materialov, natančneje iz polimerov, ojačanih z ogljikovimi vlakni, in polimerov, ojačanih s steklenimi vlakni. Vse je namenjeno večji trdnosti, saj štirje tanki shranjujejo 17,3 kilograma stisnjenega zemeljskega plina pod tlakom 200 barov. Tretji, zunanji sloj je narejen iz steklenih vlaken, ki so prepojena z epoksi smolo, njegova glavna naloga pa je, da ob pregledu pokaže sledove morebitnih poškodb in zaščiti notranja sloja pred zunanjimi vplivi.

Vas zanima, kako daleč se pripeljete z enim polnjenjem? Izračunan doseg za A4 Avant g-tron je med 420 in 440 kilometri. Še to: ko raven plina pade pod določeno mejo, se delovanje 2.0-litrskega motorja samodejno preklopi na bencin. Pri naslednjem postanku za gorivo lahko natočite tako bencin kot stisnjen zemeljski plin na istem kraju, saj sta odprtini za dolivanje bencina in za plin druga zraven druge pod isto loputo.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri