V Sloveniji je bil povsem poplavljen, zdaj mu bodo Nemci poskušali povrniti življenje. Kakšna bo usoda tega redkega Porscheja?

27. 2. 2024 | Miha Rušnik
Deli
V Sloveniji je bil povsem poplavljen, zdaj mu bodo Nemci poskušali povrniti življenje. Kakšna bo usoda tega redkega Porscheja? (foto: RS dynamics Motorsportwerk)
RS dynamics Motorsportwerk

Avto je praktično nov, prvič registriran tik pred lanskimi poplavami, prevoženih ima le 700 kilometrov.

Lanske poplave so povzročile ogromno materialno škodo, del te pa so bili tudi številni poplavljeni avtomobili - tudi povsem novi in malo rabljeni. Ali je poplavljen avtomobil sploh še uporaben oziroma ali je popravilo smiselno, je odvisno od številnih različnih dejavnikov, tudi od cene in redkosti avtomobila. Eden takšnih posebnežev bo zdaj dobil novo priložnost.

Profimedia

Praktično nov!

Gre za Porscheja Caymana GT4 RS s paketom Weissach, ki ponuja vse, kar najzahtevnejši kupci iščejo pri športnem avtomobilu in nekdo v Sloveniji ni imel sreče, saj je voda zalila avto, ki je bil prvič registriran lani junija, prevoženih pa ima le 700 kilometrov. Bil je tik pred tem, da ga 'oblečejo' v zaščitno folijo, zdaj se ga pa bodo temeljito lotili Nemci.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RS Dynamics Motorsportwerk X Fahrzeugveredelung (@rsdynamics_)

Avtomobilska delavnica RS Dynamics je na družbenih omrežjih pokazala kupeja, blatnega od zunaj in od znotraj - v prtljažniku se je že razpasel mah ali pa plesen, a očitno se izziva ne bojijo.

Pravi zalogaj

Čaka jih ogromno dela, saj voda ne povzroči le kozmetične škode, ampak prizadene tudi elektroniko, električno napeljavo, motor ... Avtomobil bodo zato morali popolnoma razstaviti, očistiti in sestaviti nazaj, kar pa bo terjalo precej dolgo.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RS Dynamics Motorsportwerk X Fahrzeugveredelung (@rsdynamics_)

Porsche 718 GT4 RS je najbolj našpičena izvedenka tega modela, poganja pa jo štirilitrski atmosferski šestvaljnik, iz katerega so inženirji iztisnili 500 konjskih moči (368 kilovatov) in 449 njutonmetrov navora. Ker pa za lovljenje sekund na progi (ki je njegovo najprimernejše okolje) ni dovolj le zmogljiv motor, je tu še agresivna aerodinamika ter gora drugih tehnološko izpopolnjenih rešitev. Dva se trenutno prodajata tudi pri nas, cena pa znaša slabega četrt milijona evrov.

Porsche

Preberite še:

🖉

 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol