Prešel je pot od kamioneta do družinskega velikoprostorca

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila praznuje 40. rojstni dan Caddyja, oziroma obletnico proizvodnje.

Caddy ima za seboj pestro zgodovino, ki je dolga že več kot štiri desetletja.  Prva okrogla obletnica je bila pred tremi leti, a je pri Volkswagnu niso obešali na veliki zvon. Caddy se je leta1978 pojavil na ameriški strani Atlantika kot dvosedežni kamionet na osnovi Golfa prve generacije, imel je  odprt tovorni prostor, na katerega se je dalo pričvrstiti plastično nadgradnjo.

In s tem elementom so naredili dober posel tudi pri velenjskem Veplasu, kjer so znali iz sintetičnih vlaken in smole izdelovati marsikaj, med drugim tudi takrat zelo priljubljene jadralne deske. Caddyja so med drugim nekaj časa izdelovali tudi v bosanskohercegovski avtomobilski tovarni TAS, od koder sta za nekdanji jugoslovanski trg prihajali tudi prvi dve generaciji Golfa.

Zametki tistega, kar danes predstavlja najnovejši Caddy, so se začeli že z drugo generacijo, ko je s kapeličastim zadnjim delom prišla tudi potniška izvedba in je dobil špansko sestrično Seatovo Inco. Potem so pri Volkswagnu kar dolgo premlevali, kakšen naj bo velikoprostorec, ki je hkrati dostavnik in osebni avtomobil in obakrat jim je uspelo.

Caddy je v tretji generaciji prišel leta 2003, ko so proizvodnjo preselili v Volkswagnovo tovarno na Poljskem. Izboljšave tega modela so bile bistvene, od prehoda na novo platformo, nosilnosti, prtljažnega prostora in raznolikosti modela s prilagodljivo konfiguracijo sedmih sedežev, ki je bila prvič primerna za mlade družine.

Četrta generacija Caddyja je prinesla dodatne izboljšave glede varnosti in učinkovitosti vozila kot tudi vrsto konfiguracij z dvema, petimi in sedmimi sedeži za popolno vsestranskost, zaradi česar je praktičen za delo in prosti čas, mestno vožnjo ali izlete po podeželju, družinsko življenje in drugod. V  svoji peti generaciji je Caddy  bolj inovativen in vsestranski kot kdaj koli prej, saj ponuja množico sistemov za pomoč vozniku in inteligentnih tehnoloških funkcij, zasnovanih za preprostejšo in prijetnejšo vožnjo, s funkcijami, kot so prostoročno telefoniranje, multifunkcijski volan in sistem za e-klic v sili in podobno.

 

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja