V nekaj več kot treh letih je na ceste zapeljalo dobrih 145.000 vozil.
Moderna doba električnih avtomobilov je nastopila v zadnjem desetletju, pravi razcvet pa je doživela v zadnjih petih letih. A avtomobilski proizvajalci se s tovrstnim pogonom ukvarjajo že dolga desetletja in tako je tudi Volkswagen že v 70. letih prodal svoj prvi električni avtomobil. 20 primerkov, če smo natančni, šlo pa je za električne primerke druge generacije Transporterja. A prvi pravi serijski električni Volkswagen je na trg zapeljal precej kasneje in sicer s sedmo generacijo Golfa.
Prvi električni Golfi sedme generacije so na ceste zapeljali leta 2014, največjo priljubljenost pa so doživeli po prenovi leta 2017, ko so dobili nov, 35.8 kWh velik baterijski sklop s teoretičnim dosegom do 300 kilometrov. Zanimanje zanj je bilo tako veliko, da pri Volkswagnu nekaj časa celo niso sprejemali novih naročil, od leta 2014 pa so uspeli izdelati 145,561 avtomobilov.
Sledil bo ID.3
Kljub uspehu pa je sedaj nastopil čas za njegovo upokojitev. Po prihodu Golfa sedme generacije in pa izključno električno gnanega ID.3 namreč ni potrebe, da bi ga še naprej vzdrževali v ponudbi. Še več, z njegovo upokojitvijo bodo namreč pri Volkswagnu lahko pričeli prenovo tovarne v mestu Dresden, kjer so zadnja tri leta skrbeli za izdelavo e-Golfa in tako matični tovarni v Wolfsburgu pomagali krajšati čakalne dobe za dobavo novih vozil.
Tako imenovana 'Transparentna tovarna' v Dresdnu je sicer vse od leta 2001, ko so jo odprli, skrbela za posebna naročila pri Volkswagnu. Nenazadnje so v njej sprva izdelovali model Phaeton, katneje pa tudi Bentley Flying Spur, leta 2017 pa se je nato pridružil še e-Golf. S prenovo tovarne, ki se je pričela že letos poleti bodo na drugi strani v Dresdnu lahko v prihodnje začeli s proizvodnjo ID.3, ki naj bi se pričela že januarja, kasneje pa bodo verjetno sledili še novi električni modeli.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec