Pri Škodi so za potrebe papeža priskrbeli štiri Rapide, še več različnih avtomobilov pa tudi za druge cerkvene dostojanstvenike.
Aktualni papež Frančišek velja za enega skromnejših papežev v zgodovini. Svojo skromnost želi kazati na vsakem koraku, tudi ko je govor o avtomobilih, ki jih uporablja. Nič drugače ni bilo na nedavnem obisku na Irskem, kjer je v minulih dneh potekalo Svetovno srečanje družin. Frančiška so namreč med obiskom naokrog prevažali s Škodo Rapid Spaceback.
Prvič v zgodovini je tako češka znamka poskrbela za dobavo vozil za prevoz kateregakoli papeža, za omenjeni dogodek po so po navodilih Vatikana priskrbeli štiri enake Rapide, vse odete v svetlo modro barvo, s kromiranimi nosilci za zastavice na prednjih blatnikih in klasičnimi stekli namesto toniranih. Vse za to, da bi verniki lahko kar najlažje videli vodjo rimskokatoliške cerkve. Trije izmed avtomobilov so bili opremljeni tudi s posebnimi registrskimi oznakami: 182-C-1979 v spomin na obisk papeža Janeza Pavla II. na Irskem leta 1979, 182-C-2018 v spomin tokratnega srečanja in pa 182-D-9093, kjer zadnja štiri števila simbolizirajo angleško besedo za papeža, 'pope'.
Škoda Karoq, predelana v vitraž
Poleg štirih Rapidov Spaceback je Škoda za potrebe prevozov drugih cerkvenih dostojanstvenikov priskrbela še več vozil modelov Octavia, Karoq in Superb, ki pa se od standardnih izvedb niso razlikovali. Celoten dogodek so sicer obeležili še s prav posebnim Karoqom, katerega stekla so nadomestili ročno narejeni vitraži, na katerih so bile upodobljene tradicionalne vrednote irskih družin.
Da Frančišek za svoj prevoz rajši kot prestižne limuzine uporablja bolj običajne avtomobile, je znano že dlje časa. Ne nazadnje je pred nastopom funkcije za svoj prevoz uporabljal Forda Focusa, med prvim uradnim obiskom v ZDA se je naokrog prevažal s Fiatom 500L, kmalu po nastopu svoje funkcije pa je v dar od nekega rimskega župnika prejel Renault 4, s katerim se je takoj po prevzemu in ob močnem neodobravanju njegove osebne straže z veseljem tudi zapeljal naokrog.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"