5 športnih avtomobilov, ki niso denarnici prijazni le ob nakupu, temveč tudi z vidika vzdrževanja

12. 4. 2023 | Nika Arsovski
Deli
5 športnih avtomobilov, ki niso denarnici prijazni le ob nakupu, temveč tudi z vidika vzdrževanja (foto: Profimedia)
Profimedia

Lastništvo športnega avtomobila je pogosto povezano z visoko ceno, a ne (nujno) v tem primeru.

Ob misli na športne avtomobilske konjičke pogosto pomislimo tudi na zajeten šop denarja, ki ga bomo morali ob tej priložnosti odšteti.

Najsi gre za visoke začetne stroške nakupa ali pa vrtoglave stroške vzdrževanja, ob teh številkah si marsikdo hitro premisli.

Platforma Hotcars je prav zato objavila seznam zanesljivih športnih avtomobilov z nizkimi stroški vzdrževanja. Ne le cenovna dostopnost, tudi zmogljivost in vozniška izkušnja sta elementa, ki naredita te konjičke nadvse zabavne.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Official S2000 CR (@officials2000cr)

Honda S2000 Club Racer (2008–2009)

Letni stroški vzdrževanja: 333 evrov

Honda S2000 Club Racer je cenovno dokaj dostopen športni avto z nizkimi stroški vzdrževanja. Gre za omejeno serijo, ki temelji na osnovnem modelu S2000, sčasoma pa je avtomobil postal sinonim za obvladovanje dirkaške steze.

Moč Club Racerja izvira iz 2,2-litrskega štirivaljnega motorja, ki proizvede 177 kW (237 KM), kar je bilo dovolj, da je navdušilo tudi najbolj nenasitne dirkaške navdušence.

Začetni stroški za nakup avtomobila se gibljejo okrog 30 tisočakov, po oceni platforme Repairpal pa boste za vzdrževanje letno odšteli približno 333 evrov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CHEVROLET CAMARO (@chevrolet_camaro_ss)

Chevrolet Camaro (2022)

Letni stroški vzdrževanja: 536 evrov

Oblika Camara je brezčasna in sveža ter združuje klasične elemente, kot je ikonična maska s sodobnimi dodatki - žarometi LED.

Kar zadeva moč, lahko kupci izbirajo med 3,6-litrskim motorjem V6, ki ustvari 250 kW (335 KM) ali močnejšim 6,2-litrskim motorjem V8, ki razvije do 339 kW (455 KM).

Za Camara, opremljenega z V6, boste odšteli okrog 40 tisočakov, so pa zato precej prijaznejši stroški vzdrževanja. Ti se po podatkih Repairpal gibljejo okrog 536 evrov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mazda MX-5 Miata Club (@miataclub)

Mazda MX-5 Miata (2022)

Letni stroški vzdrževanja: 423 evrov

Mazda MX-5 je cenovno ugoden športni avtomobil za tiste, ki cenijo dobro vozniško izkušnjo. Opremljena je z 2,0-litrskim štirivaljnim motorjem, ki proizvede 135 kW (181 KM) in 205 njutonmetrov navora.

Dodajte čudovit šeststopenjski menjalnik in dobili boste popoln sodoben zmogljiv avtomobil.

Cene za omenjeni avtomobil se gibljejo od slabih 30 tisočakov naprej, sicer pa gre za enega najcenejših športnih avtomobilov. Repairpal ocenjuje, da je povprečni letni strošek vzdrževanja Mazde MX-5 Miata 423 evrov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 悠人 (@yutogr86)

Toyota GR86 (2023)

Letni stroški vzdrževanja: 223 evrov

Potem ko je preskočila modelno leto 2021, se je Toyota GR86 leta 2022 vrnila še bolj prefinjena, nižja in še močnejša. V primerjavi z nekaterimi drugimi športnimi avtomobili ostaja Toyota 86 razmeroma dostopna.

Številne uporabnike privlači tudi 2,4-litrski atmosferski 4-valjni bokser-štirimotor, ki razvije 170 kW (228 KM), ušesa pa pobožajo tudi letni stroški vzdrževanja.

YourMechanic ocenjuje, da se ti gibljejo okrog 223 evrov. Privlačna je tudi cena, ki se začenja pri 33 tisočakih.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NSXPO 2023 - Georgia (@nsxpo)

Acura (Honda) NSX (1991–2005)

Letni stroški vzdrževanja: 324 evrov

Čeprav je prva generacija Acure oz. Honde NSX dražja od večine športnih avtomobilov na tem seznamu, je prepričljiva izbira za lastnike premium znamke. Acura NSX, ki velja za »očeta« vseh sodobnih superšportnih avtomobilov, ima vse, kar potrebuje, da se lahko kosa z bolj uveljavljenimi tekmeci.

Premore veliko atributov, kot so dramatična zunanja oblika, pogon na zadnja kolesa in odlična vodljivost.

Acura NSX je bila sprva opremljena s 3,0-litrskim motorjem V6, preden je od leta 1997 do 2005 prevzela močnejši 3,2-litrski motor V6. Začetni stroški so vse prej kot privlačni, saj se cene avtomobilov gibljejo okrog 50 tisočakov, zato pa so toliko prijaznejši stroški letnega vzdrževanja.

Preberite še: 7 evropskih »luksuznih« avtomobilov, ki se jim v dobro denarnice raje izognite

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel