Avtomobilske znamke imajo dovolj denarja, da ustvarjajo najboljše oglasne vsebine - duhovite, včasih seksi, včasih kontroverzne in vedno polne zvezdniških obrazov. Tule je ducat nepozabnih.
Audi R8 (2008)
Bilo je leta 2008, ko je Audi predstavil čudovitega poskočneža R8. Oglas, ki so ga zavrteli med prvenstvom Super Bowl, je bil tistega leta izbran za najboljšega, postavi pa nas v filmski svet Botra, le da tu v postelji ne leži odrezana konjska glava, temveč ...
MINI Countryman Getaway (2010)
MINI je vedno imel odbite oglase in ko je leta 2010 predstavil izvedbo Countryman, to ni bil zgolj en MINI ampak mnogo njih, saj se nenehno podvojujejo, da so kot mravljice, ki hitijo proti sladici. Za izvedbo oglasa so uporabili takrat čisto novo CGI tehnologio.
Kia Niro (2017)
Kar nekaj mesecev pred letošnjim Super Bowl prvenstvom so s kratkimi izseki iz celotnega oglasa napovedovali vedno duhovito Melisso McCarthy, ki naj bi bila za to rundo obraz Kie Niro. Končni rezultat je bil vreden čakanja, saj z Melisso nihče ne more ostati ravnodušen.
FIAT 500X (2015)
Oglas z naslovom "Modra tabletka". Ja, tista tabletka, ki staremu možakarju uide skozi okno, se odbije levo in desno, po strehah in čez vodnjake, dokler ne pade v odprt rezervoar za gorivo poznanega Fiata 500 - in ta postane čudoviti novi Fiat 500X!
Chrysler (2011)
Eminem je vedno zagovornik domačega Detroita. In Chrysler je leta 2011 za svojo Super Bowl reklamo izkoristil to domoljubje in Eminema vključil v fantastičen oglas, ki ne hvali le avtomobila ampak tudi kraj, kjer ga izdelujejo.
Volkswagen (2006)
Leta 2006 je bil koncept "pimpanja" avtomobila še zelo vroč, zato so ta televizijski trend izkoristili pri nemškem Volkswagnu in naredili diametralno nasprotno različico, v glavni vlogi pa je nastopil švedski igralec Peter Stormare.
Mercedes-Benz AMG GT Roadster (2017)
Še ena letošnja cvetka, v kateri se Mercedes-Benz tematsko obarva s filmsko klasiko Easy Rider in rodi se oglas z naslovom Easy Driver. V baru, polnem ostarelih bajkerjev, nekdo živčno oznani, da je njegov motor zaparkiran. In kdo ga je zaparkiral. Seveda nihče drug kot Mercedes AMG GT C Roadster. Bajkerji so navdušeni ... nad "Easy Driverjem" Petrom Fondo, seveda!
Alfa Romeo (2017)
Letos je svet oglaševanja presenetil izjemno dodelan oglas znamke Alfa Romeo, ki gledalca vpraša, če je pripravljen jahati z zmaji. Podivjani rdeči zmaj je seveda nova Alfa Romeo Giulia, oglas pa meša otroško fantazijo s prenovljenim zagonom te opevane avtomobilske znamke. "Ko smo bili mladi, smo hoteli biti epski," oznani glas v spotu. "Jahali smo zmaje in sanjali o letečih avtomobilih."
Honda CR-V (2017)
Oglas, v katerem ne manjka zvezdniških imen. Honda novo različico križanca CR-V predstavlja kot najbolje prodajani utiliti avtomobil v Ameriki, kar vsekakor drži, saj so v letu 2016 celo postavili prodajni rekord. Zdaj imajo verjetno tudi rekord v številu zvezdnikov v oglasu. Tu so Steve Carell, Robert Redford, Amy Adams, Tina Dey, Magic Johnson in celo Jimmy Kimmel.
Citroën C4 (2005)
Legendarni oglas za Citroën C4, ki se predstavi kot plešoči transformer, je oglas, ki smo ga nemalokrat videli tudi na naših televizijskih zaslonih. Izjemna produkcija in za tisti čas presenestljiv CGI, ki je še danes videti odlično. Narejeni sta bili dve različici z dvema različnima transformerjema. Plesne gibe za robote je sestavil koreograf Justina Timberlaka.
VW Passat (2011)
Otrok, odet v kostum Dartha Vaderja, glavnega zlobneža iz sage Vojna zvezd, je že sam po sebi prisrčen del tega oglasa, ko pa na glasbeno spremljavo skladbe "The Imperial March" (s pomočjo očetovega daljinskega ključa) s silo vžge avtomobil, se lahko njegovemu začudenju le zasmejimo.
Mercedes vs Jaguar
Trije oglasi v enem video kolažu. Najprej je Mercedes-Benz predstavil svoj opevan oglas s kokošmi, da prikaže, kako mirno se voznik giblje v Mercedesu. Jaguar je na oglas odgovoril s svojim oglasom, v katerem jaguar požre kuro. "Mi imamo raje mačje reflekse," se pošalijo. Mercedes odgovori s spečo mačko, ki zdrsne z najbolj aerodinamičnega Mercedesa.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere