Električni pogonski sklop pete generacije si je sposodil pri že znanem iX3.
Na začetku bodo električnim avtomobilom namenjene le posamezne proizvodne linije.
Čeprav je najcenejši električni avtomobil šele dobro zapeljal na trg, pa je na vidiku nova generacija - kar pa ni nič presenetljivega.
Namig: naslednik ne bo enoprostorec.
Stuttgartska znamka je odstopila od projekta Artemis EV, v katerem so sodelovali z Bentleyjem, Audijem in Volkswagnom.
Renault se v načrtih za (električno) prihodnost v veliki meri ozira v preteklost. Izostal ne bo niti športen karakter.
Prvi prototipi temeljijo na Land Rover Defenderju, predstavljeni pa bodo že pred koncem letošnjega leta.
Za športen duh Volkswagnovih bencinskih avtomobilov očitno ne bodo prikrajšani niti lastniki električnih vozil.
Prve fotografije novega modela še ne pomenijo uradnega prihoda modela, hkrati pa pomenijo tudi napoved serije 4 Gran Coupe.
Po mnenju številnih so takšne predelave rešitev za ohranjanje starodobnikov tudi v prihodnosti.
Občutno večja bo tudi proizvodnja električnih baterij v Evropi.
Pojavljajo pa se tudi prva ugibanja o tem, kaj se skriva pod kombilimuzinsko obliko.
Dosežen je bi kar 54,3 odstoni prodajni delež.
Njihovo delovanje si lahko pogledate v spodnjem video posnetku.