Teroristični napad v Berlinu, ko je voznik 19. decembra s tovornjakom zapeljal v množico ljudi, ki se je udeležila božičnega sejma na Breitscheidplatzu, bi po zadnjih poročanjih lahko imel še hujše posledice. K sreči je namreč tovornjak ustavilo avtomatsko zaviranje.
Po poročanju novičarskega portala DW naj bi se tovornjaku znamke Scania, model R 450, uporabljenem v terorističnem napadu v Berlinu, po le nekaj več kot 70 metrih vožnje skozi božični sejem vklopilo samodejno zaviranje. Sistem se je vklopil, ko je zaznal trčenje.
V napadu je 19. decembra umrlo 12 ljudi, 48 je bilo ranjenih, kot poročajo pri DW, pa bi lahko žrtev bilo še več, če ne bi samodejno zaviranje ustavilo morilskega tovornjaka.
Napredno avtomatsko zaviranje je v Evropi od leta 2012 del obvezne opreme tovornjakov, težjih od 3,5 tone, s čimer so želeli zmanjšati število naletov težkih vozil (trčenja od zadaj).
Po tej informaciji so se o podobni regulaciji pričeli pogovarjati tudi v Ameriki, kjer zahteve po avtomatskem zaviranju na komercialnih tovornjakih ni. Kot poroča Forbes, pa takšna uredba v ZDA verjetno še kar nekaj let ne bo realizirana - kot kaže, bodo tam osebni avtomobili imeli samodejno zaviranje prej kot tovornjaki.