Nova generacija Mercedes-Benzovega dostavnika s francoskimi koreninami in nemško obdelavo.
Z novo generacijo Citana, ki so ga ponovno razvijali v sodelovanju z Renaultom, želijo pri Mercedes-Benzu opraviti z zgodovino in se ponovno pognati v lov za ustreznim kosom tržne pogače v razredu, ki ga poleg Renaulta obvladujejo predvsem Citroen, Peugeot in Volkswagen. »Že od začetka smo sodelovali pri razvoju novega Citana,« pojasnjuje Peter Oehler iz marketinga pri Mercedes-Benzu, kajti novinca želijo, čeprav je 'posvojen', enakovredno vključiti v družino lahkih gospodarskih vozil, ob bok največjemu Sprinterju in srednje velikemu Vitu.
Čeprav z osnovnimi potezami tudi tokrat spominja na francoski original, s številnimi dodatki jasno izraža pripadnost Mercedes-Benzovi oblikovni genetiki, kolikor jo seveda omogoča Citanova osnovna prevozniška namembnost v servisnih, komunalnih in proizvodnih dejavnostih. Enaka filozofija se nadaljuje tudi v notranjosti, z novo instrumentno ploščo ter z velikim sredinskim zaslonom komunikacijskega sistema, ki sprejema tudi voznikove glasovne ukaze. V notranjosti prevladuje trda, vendar lepo obdelana plastika, ki je enostavna za vzdrževanje. pri bolje opremljenih izvedbah pa je še nekaj s kromiranim videzom obogatenih dodatkov.
Drsna vrata, ki so lahko na obeh bokih, omogočajo natovarjanje na tesnih parkirnih mestih, nizek prag nakladanja (59 centimetrov) pa olajša dostop do tovornega prostora. Asimetrična zadnja vrata se lahko odprejo za 180 stopinj. Poleg tovornega Citana prihaja tudi Citan Tourer prevoz do sedmih potnikov, ki bo prihodnje leto dobil še družbo bolj prestižno naravnanega družinskega modela razreda T. Obe izvedbi sta serijsko opremljeni z asistenčnimi sistemi za speljevanje v klanec, za izničevanje učinkov bočnega vetra, za zaznavanje vozil v mrtvem kotu in za omejevanje hitrosti s prepoznavanjem prometnih znakov. V primeru nesreče v Tourerju potnike varuje šest zračnih blazin.
Citan ima nekoliko drugačno podvozje kot Kangoo, Mercedes-Benzov inženirji so namestili drugačne vzmeti in blažilnike s prilagojeno blažilno silo spredaj in zadaj. Za manjši bočni nagib v ovinkih, ima potniški Tourer učvrščen stabilizator na sprednji osi.
V začetku prodaje bodo na voljo trije dizelski in dva bencinska motorja. Pri 1,5-litrskem Renaultovem turbodizelskem štirivaljniku bo mogoče izbirati med izvedbami 55, 70 in 85 kilovati (75, 95 in 116 KM), prisilno polnjeni 1,3-litrski bencinski štirivaljnik pa lahko razvije 75 ali 96 kilovatov (102 oziroma 131 KM). Prihodnje leto se bo izvedbam z motorji z notranjim zgorevanjem pridružil še e-Citan z električnim pogonom in dosegom do 285 kilometrov.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere