Dotrajana ograja in asfalt le vrh ledene gore težav kranjskega mostu

5. 2. 2018
Deli

Začetek obnovitvenih napovedan v letošnjem letu, a le upamo lahko, da jih bo most dočakal.

Kranj je bil v začetku minulega tedna priča še eni prometni nesreči na mostu čez Savski otok, v kateri je podobno kot avgusta leta 2016 tovorno vozilo prebilo varovalno ograjo, zletelo s ceste in pristalo na parkirišču pod mostom. K sreči v nobeni izmed omenjenih prometnih nesreč ni prišlo do hujših telesnih poškodb, je pa zato sprožilo številna vprašanja o varnosti konkretnega odseka. Gre namreč za odsek državne ceste 412 kategorije R2, ki je pod upravljanjem Direkcije Republike Slovenije za infrastrukturo.

Omenjeni odsek ceste je sicer že dlje časa predmet polemik, predvsem zaradi izrabljene in valovite vozne podlage, neprimernih (preozkih) pločnikov ter zarjavelih, že zdavnaj odsluženih ograj. Na omenjenem odseku ceste naj bi se sicer v letošnjem letu končno pričela obnovitvena dela v vrednosti enega milijona evrov, ki naj bi bila zaključena v roku enega leta od začetka.

Dela na mostu naj bi se pričela po sklenitvi vseh služnostnih pogodb. Kako dolgo naj bi to trajalo, ni znano, a poraja se občutek, da je vsak dan čakanja preveč. Most namreč nima zgolj zgoraj neštetih težav, pač pa je (po našem laičnem mnenju) močno dotrajana tudi njegova konstrukcija. Izdatne poškodbe mostu so namreč opazne tudi na stiku mostu z izvozom na Savski otok. Resnost poškodb kažejo tudi tresljaji, ki jih povzroča že vožnja osebnih, kaj šele tovornih vozil, zato se upravičeno poraja strah, da morda most ne bo lepega dne popustil.

Upravljalec ceste je po zadnji nesreči tovornega vozila poškodovan odsek varovalne ograje nadomestil z novo ograjo (preostali del bo do obnove kot kaže ostal nedotaknjen), promet pa sedaj po omenjenem spet poteka nemoteno. Tako bo verjetno ostalo do pričetka obnovitvenih del, le upamo pa lahko, da teh ne bo prehitela 'samostojna' porušitev mostu in bodo pristojni ob morebitni nastali tragediji s prstom kazali drug na drugega.

Jure Šujica
foto: Jure Šujica

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del