Na enem mestu zbrane novosti z letošnjega avtomobilskega salona v Frankfurtu.
Ta teden smo spletno stran zasuli z novostmi z avtomobilskega salona v Frankfurtu. Prednjačile so napovedi vozil z električnim ali drugimi alternativnimi pogoni; pri Land Rover Jaguarju so na primer napovedali, da bodo do leta 2020 vsa njihova vozila poganjala elektrika. Na drugi strani v segmentu prestižnih vozil ni opaziti tako 'zelenih' korakov: Alpina je predstavila najmočnejšo serijsko limuzino z dizelskim motorjem, Brabus pa 900-'konjskega' terenca na osnovi Mercedesovega modela G.
Pregled novosti po znamkah:
- Alpina (DS5, najhitrejša dizelska limuzina na svetu)
- Audi (Aicon, Elaine, A8, RS4 Avant)
- Bentley (Continental GT)
- BMW (X7, Z4, i3s, I Vision Dynamics)
- Borgward (Isabella, BX5, BX7)
- Brabus (Brabus 700, Rocket 900 Cabrio, Brabus 900 "One of Ten", naviti električni Smart Ultimate E)
- Chery (Exeed, Tiggo Coupe Concept)
- Citroen (C3 Aircoss, Spacetourer Rip Curl Concept, E-Mehari Styled By Courrèges)
- Dacia (Duster)
- Ferrari (Portofino)
- Ford (Ecosport)
- Honda (Urban EV Concept, CR-V Hybrid)
- Hyundai (i30, i30N, i30 Fastback)
- Jaguar/Land Rover (E-Pace, I-Pace, Future-Type, Discovery SVX)
- Kia (Cee'd, Stonic)
- Lamborghini (Aventador S Roadster)
- LEVC (električni taxi TX5)
- Lexus (CT, NX)
- Maserati (Ghibli Gransport)
- Mercedes Benz prvi del (AMG Project-One, Mercedes-Maybach 6 Cabriolet)
- Mercedes-Benz drugi del (GLC F-Fuel, EQA, Razred S)
- Mini (Electric Concept, John Cooper Works GP Concept)
- Opel (Grandland X, Insignia GSi, Insignia Country Tourer)
- Porsche (Cayenne Turbo, GT2 RS)
- Renault (Megane R.S., Symbioz)
- Seat (Arona, Leon Cupra R)
- Smart (Vision EQ fortwo)
- Subaru (Impreza)
- Suzuki (Swift Sport)
- Škoda (Karoq, Kodiaq, Vision E)
- Thunder Power (SUV)
- Toyota (Land Cruiser, CH-R)
- Volkswagen prvi del (I.D., I.D. BUZZ, Polo GTI)
- Volkswagen drugi del (I.D. Crozz, Golf Sportsvan, Up! GTI, T-Roc, Tuareg)
- Wey (VV5, VV7, XEV)
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del