Avtomobilska troblja (hupa) je tako enodimenzinalna, pa čeprav z njo sporočamo različne stvari. Je čas, da tudi ta del prejme ustrezno nadgradnjo?
Še Facebook je uvedel različne čustvenčke, da pod objavami ne stiskamo samo všečke, s tem pa uporabnikom omogočil, da bolj nazorno orišejo svoj odziv na neko novico. Pri avtomobilih čustva izražamo samo preko ene glasne troblje - če samo opozorimo, da se je prižgala zelena luč, narahlo potrobimo, če smo jezni, pa malce dlje držimo pritisnjeno, kar se potem sliši kot neka zvočna cenzura čez naše interno nizanje kletvic.
Kljub temu troblja ostaja edini zvočno-komunikacijski stik z drugimi vozniki, zato se včasih zdi, da je mogoče preveč enostavna za tako pomembno nalogo. V spodnjem videu se avtor Mark Rober tako sprašuje, če je morebiti prav, da bi avtomobili imeli na razpolago različne troblje, ki bi jih uporabljali v različne namene - in potem nekaj takšnega v svojo VW Jetto vgradi kar sam.
Mi se strinjamo. Ena troblja ni več dovolj. Uporabljamo jo za pozdravljanje prijateljev, za pritegovanje pozornosti skromno oblečenih deklet, za prebujanje voznika pred nami, za psovanje nad voznikom, ki nam je vzel prednost, do opozarjanja morebitnih prometnih udeležencev, da prihajamo skozi nepregledni ovinek. Uporab za trobljo je ogromno, zato bi bilo fino, če bi imeli na razpolago še kaj več kot le staro, glasno hupo.
Poglejte video in se odločite, koliko zvočnih variant bi vi želeli.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem