Zabeležite si v koledar: 10. junij!
Na Hrušici se bo 10. junija odvil prav poseben dogodek. Prvič v Sloveniji se bo namreč po vijugasti cesti proti deponiji Mala Mežakla podalo kar 30 dirkalnih vozil za drsenje.
Organizatorji nadvse uspešnega dirkaškega dogodka Hillclimb so se namreč odločili, da ponudijo novo poslastico za vse ljubitelje bencina in atraktivne vožnje – Driftclimb Hrušica 2023.
Če na dogodku Hillclimp dobijo priložnost tudi amaterski vozniki, bo dogodek Driftclimb potekal v znamenju profesionalnih mojstrov drsenja. Polovica le teh prihaja iz tujine.
View this post on Instagram
Vajeni smo, da dirke v drsenju običajno potekajo na poligonih. Tokrat ne bo tako! V neposredni bližini Jesenic, nedaleč od izvoza z avtoceste, se bo namreč odvil poseben dirkaški dogodek – Driftclimb.
Pod organizacijo se podpisujejo Rok Kostanjšek (Vnylspec), Martin Paldauf (Pure Drivers Club), Erik Jankovič (Skid Shop) in Kulturno-Športno Društvo Hrušica.
»Ko smo začeli z organizacijo dogodka, se je izkazalo, da je proga kot nalašč za te dogodke. Res imamo izjemno srečo z lokacijo in tukajšnjimi domačini. Glede na to, da je zanimanja za drsenje in dirkanje v Sloveniji veliko, smo želeli avtomobilskim navdušencem ponuditi še nekaj več. Vsi veliki avtomobilski navdušenci smo združili moči in pripravili dogodek, ki je sožitje ljubezni do avtomobilov in profesionalnega drsenja,« o dogodku pove eden izmed organizatorjev Rok Kostanjšek.
Vsi tekmovalci so lahko prijave oddali na spletu, organizatorji pa so kasneje naredili selekcijo in izbrali peščico. Njihovemu povabilu so se odzvali tudi vozniki iz tujine.
Od domačih imen velja omeniti veterana slovenskega drsenja Matjaža Podborška, pa Jaka Legišo z Nissanom 350z in Erika Jankoviča z BMW, ki ga poganja Toyotin motor. Med tujci izstopajo Avstrijec Lukas Dobias z legendarno AE86, Bolgar Niko Stefanov in komaj 15-letni Šimon Kunc.
Bistvene so izkušnje z drsenjem in primerna pripravljenost vozil, pa seveda varnost. Za to je poskrbljeno že na nivoju voznikov.
»Vsi avtomobili morajo biti opremljeni s kletko, vsi vozniki vozijo s čeladami, v avtih je tudi gasilni aparat. Na mestu bodo prisotne pristojne službe, tako policisti kot reševalci. Tudi avtovleka. Cone za gledalce so postavljene premišljeno, višje in bolj navznoter, tako da je s tem poskrbljeno tudi za varnost obiskovalcev. Nevarne cone na progi so še dodatno zaščitene z betonskimi stenami,« potrdi sogovornik.
Obiskovalci se bodo sicer imeli možnost zapeljati tudi na sopotniškem sedežu.
Ni dvoma. Organizacijo tovrstnih dogodkov bi sicer pošteno olajšalo dirkališče, ki pa ga v Sloveniji ni.
»Zagotovo bi si želeli dirkališča, a to je vse prej kot enostavno. Menim, da ima to področje velik potencial, ki pa ostaja neizkoriščen. Zanimanja za dirke in dogodke v drsenju je veliko. Organizatorji smo tako primorani iskati kreativne vmesne poti, ena takšnih je cesta, kot je ta na Hrušici, ki vodi na tamkajšnjo deponijo. Imamo srečo, da je lepo asfaltirana in ovinkasta,« pojasnjuje Rok in v nadaljevanju doda, da je zanimanja za tovrstne dogodke pri nas res veliko:
»Zanimanja je ogromno. Že na Hillclimbu smo prvo leto v enem samem dnevu zabeležili 5 tisoč obiskovalcev. Tovrstnih dogodkov pri nas manjka, ljudje pa so se zato primorani voziti tudi v tujino.«
Označite si torej v koledarju: 10. junij ob 10.00 (obiskovalci dobrodošli že prej, dirkaško dogajanje pa se začne ob 10. uri).
Preberite še: Ta 65-letna televizijska voditeljica je nora na Porscheje, njene avtomobilske zbirke pa se nihče ne bi branil
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del