Imenuje se ALMONO, poligon pa je mešanica kompliciranih križišč, umetnih avtomobilov in nepredvidljivih peščev. Vse to za rigorozno testiranje njihove tehnologije avtonomnih vozil.
Ob reki Monongahela v zvezni državi Pittsburgh se je zgradil prav posebni poligon po imenu ALMONO, kjer Uber že testira avtonomna vozila v situacijah, ki naj bi bile primerljive z realnimi prometnimi okoliščinami. Poligon obsega 1.000 m² površine, Uber pa želi v prihodnje to umetno mesto razširiti še za dodatnih 1.200 m².
Izzivi za avtonomna vozila na tem poligonu vključujejo lutke-pešče, ki naključno prečkajo cesto in dodatna vozila brez voznikov, ki vozijo nevarno. Pri podjetju Uber pravijo, da na poligonu simulirajo scenarije, ki so veliko bolj kompleksni od tistih, na katera avtonomna vozila naletijo na javnih cestah.
"Imamo ovire in lutke, ki se premikajo, ki prečkajo cesto, ko se avtomobil približuje. Imamo rekvizitne avtomobile, ki drvijo naokoli. V veliko situacijah izvedemo simulacijo tako, da je ta veliko hujša, kot bi se lahko pripetila v resnici," pove Rick McKahan, upravljalec vozil pri podjetju Uber.
Poligon je obenem tudi testno področje za stotine upravljalcev vozil, ki morajo na ALMONU opraviti serijo preizkusov, preden lahko začnejo nadzorovati vozila v resničnem svetu.
Nekateri pa v učinkovitost poligona ne verjamejo. "Zagotavljam, da simulacija umetnega mesta ne bo koristila. Če želijo prave teste, morajo najeti več sto pravih peščev in motoristov, ki bodo resnični 'testni material'. In ne sme jih motiti, da jih zna kakšen robotski avtomobil povoziti tudi do smrti," razmišlja eden od spletnih komentatorjev.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del