Če sklepamo po številkah prodanih električnih in priključnohibridnih avtomobilih, alternativni pogon v Sloveniji še ni dobil pravega zagona. Korak kupcev od tega, da nam nekdo razlaga, kako je to za okoljevarstvene cilje pomembno, je težak in povezan s ceno. Pa tudi pravih priložnosti za to, da bi kupci ugotovili, da je vožnja z njimi povsem enakovredna siceršnji, ni dovolj.
Tudi zato je za zdaj Toyota edina znamka, ki se pri alternativnih pogonih lahko pohvali z občutnejšim napredkom v prodaji. S kar štirimi modeli so med vsemi, ki jih statistično vodimo v isti rubriki, daleč pred vsemi. Električno gnana BMW i3 in Renault Zoe sta po prvih šestih mesecih letos celo prišla do identične številke prodanih primerkov, vseh drugih je pravzaprav le za vzorec.
Seveda pa lahko celotno bilanco pogledamo tudi drugače: absolutno število vseh se je povečalo za 420 primerkov, kar znaša 65-odstotni prirastek. To pa navsezadnje tudi ni zanemarljivo …
Vir podatkov Jato/Sekcija Vozila TZS
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del