Si bomo Slovenci še lahko privoščili dopustovanje na Hrvaškem? Preverite, kaj so nam o cenah trajektov povedali na Jadroliniji …

2. 2. 2023 | Nika Arsovski
Deli

Cene v hrvaških kampih so iz leta v leto višje, nekateri so za prihajajočo počitniško sezono na račun podražitev dvignili cene za kar 20 odstotkov in več. Kako pa je s trajektnimi linijami? Si lahko tudi tu obetamo podražitve?

Številni Slovenci so bili presenečeni, ko so pred časom iz kampov dobili informativne cene za leto 2023. V nekaterih kampih so se pavšali podražili kar za petino, spet v drugih so občutno dvignili cene parcel tudi za krajše bivanje.

Razlogov za razmah cen je več, od podražitve energentov in splošnih življenjskih potrebščin do dejstva, da je epidemija novega koronavirusa povzročila velik porast kampiranja.

Tako se za bivanje v kampih odločajo tudi tisti, ki poprej o tem niso razmišljali.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Croatia Full Of life (@croatiafulloflife)

Hrvaški turizem je v letu 2022 zabeležil rekordno sezono, s kar 22 % več nočitev kot leto poprej.

K temu so prispevali tudi pavšalisti v hrvaških kampih, med katerimi prevladujejo slovenski gostje.

In čeprav kampiranje še zdaleč ni več najcenejša oblika počitnikovanja, med Slovenci ostaja nadvse priljubljena.

Kako pa bo s cenami trajektnih linij v 2023?

Da bi preverili, ali se tudi na tem področju obetajo podražitve, smo se obrnili na podjetje Jadrolinija. Obrazložili so nam, da je trenutno v veljavi izvensezonski cenik kart, z junijem pa se bodo cene, kot vsako leto, dvignile za 20 odstotkov (sezona).

Sicer podražitev v primerjavi s prejšnjimi leti ne pričakujejo.

»Trenutno je v veljavi cenik vozovnic izven sezone. Z junijem začnejo veljati cene sezonskih vozovnic, ki so v povprečju za 20 % višje od izvensezonskih, a brez bistvenih podražitev v primerjavi s preteklimi leti,« so nam pojasnili na Jadroliniji.

Preberite si še: Hyundai in Kia si belita glave zaradi avtomobilskih tatov s TikToka: poglejte, kaj delajo …

Tudi z vidika trajektnih linij ni pričakovati večjih sprememb. Doslej je Jadrolinija upravljala 37 lokalnih trajektnih linij in tri mednarodne, s katerimi so povezali hrvaško in italijansko obalo.

»Mednarodna linija Split - Ancona obratuje skozi vse leto, medtem ko sta liniji Zadar - Ancona in Dubrovnik - Bari sezonski. Jadrolinija od letos ne bo več vzdrževala linije Bar (Črna gora) - Bari (Italija),« so nam glede ukinitve linije povedali na Jadroliniji.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol