Toyota je najbolj cenjena avtomobilska znamka na svetu po raziskavi BrandZ

Toyota je znova najbolj cenjena avtomobilska znamka med stotimi najbolj cenjenimi globalnimi znamkami po danes objavljenih rezultatih raziskave BrandZ™. Vrednost avtomobilske znamke, ki jo potrošniki še naprej najbolj cenijo, je ocenjena na 26,5 milijarde evrov (28,9 milijarde dolarjev). Znamka Lexus je napredovala za eno mesto v primerjavi z lansko lestvico in zasedla deseto mesto, predvsem po zaslugi posvečanja pozornosti kakovosti in raznolikosti svoje pomlajene palete vozil.

8. 6. 2015 | Promocijsko sporočilo

Bruselj, Belgija - Raziskava BrandZ™ je bila prvič objavljena leta 2006 in v teh desetih letih je Toyota osemkrat zasedla prestol v avtomobilskem sektorju. Lestvica stotih najbolj cenjenih globalnih znamk po raziskavi BrandZ™ je edina lestvica vrednosti znamk, pri sestavljanju katere je sodelovalo več kot dva milijona potrošnikov po vsem svetu, ki so odgovarjali na vprašanja o tisočih globalnih znamkah, ki so neposredno namenjene potrošnikom. Po mnenju avtorjev raziskave BrandZ™ je mnenje potrošnikov o znamki ključnega pomena pri določanju vrednosti znamke, saj znamke predstavljajo kombinacijo poslovnih izidov, lansiranja izdelkov, jasnosti pozicioniranja na trgu in vodstvenih sposobnosti.

Čeprav se je prodaja avtomobilov v nekaterih regijah izboljšala, ostaja v drugih regijah na nižji ravni kot pred recesijo, kar negativno vpliva na skupne vrednosti znamk. Globalna prodaja družbe Toyota Motor Corporation(1) se je v nasprotju s temi smernicami v letu 2014 povečala za 2,5 % na 10,2 milijona vozil, kar je pozitivno vplivalo na ovrednotenje znamke v letošnjem poročilu.

Poročilo navaja, da sodobne družbene smernice zavirajo rast panoge. Kakovost se je pri vseh avtomobilskih proizvajalcih povišala, vendar postaja vedno težje izstopati na trgu. Pripadniki tako imenovane milenijske generacije se redkeje odločajo za nakup avtomobila. Tehnologija povezljivosti v avtomobilih in spletna prodaja avtomobilov naj bi bili, sodeč po poročilu, nasprotujoči si smernici, zaradi česar je proces krepitve blagovne znamke bolj zapleten.

Leta 2014 so pri Toyoti začeli s prodajo modela Mirai, prve limuzine na vodikov pogon na svetu, ki je že na voljo na Japonskem in bo v drugi polovici letošnjega leta prišla tudi na evropske in ameriške trge. Odkar so pri Toyoti leta 1997 začeli s prodajo prvega serijskega vozila s polnim hibridnim pogonom, Toyoto Prius, so po vsem svetu prodali več kot sedem milijonov hibridnih vozil znamk Toyota in Lexus. Kupci v Evropi lahko izbirajo med petnajstimi modeli hibridnih vozil Toyota in Lexus.

Lexus je na lestvici desetih najbolj cenjenih avtomobilskih znamk zasedel deseto mesto, vrednost znamke Lexus pa je ocenjena na 3,9 milijarde evrov (4,3 milijarde dolarjev). Pri sestavljanju lestvice stotih najbolj cenjenih globalnih znamk po raziskavi BrandZ™, naročnik katere je družba WPP, izvaja pa jo podjetje Millward Brown Optimor, sodeluje okrog dva milijona potrošnikov iz več kot 30 držav.

http://www.toyota.si/