
Erich Bitter na Oplovih osnovah že od sedemdesetih let prejšnjega stoletja izdeluje maloserijske razkošne kreacije. Do nedavnega so bili to pretežno kupeji, zdaj pa je v ponudbi tudi 5,2-metrska štirivratna limuzina Vero. 1,9 tone težak štirivratni avtomobil izčrpno ustreza Statesmanu iz GM-ove avstralske hčerke Holden, a mu posebni sestavni deli in spremenjena notranjost zagotavljajo lastno osebnost. Pod motornim pokrovom deluje 278-kilovatni šestlitrski motor V8 v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. …
Erich Bitter na Oplovih osnovah že od sedemdesetih let prejšnjega stoletja izdeluje maloserijske razkošne kreacije. Do nedavnega so bili to pretežno kupeji, zdaj pa je v ponudbi tudi 5,2-metrska štirivratna limuzina Vero. 1,9 tone težak štirivratni avtomobil izčrpno ustreza Statesmanu iz GM-ove avstralske hčerke Holden, a mu posebni sestavni deli in spremenjena notranjost zagotavljajo lastno osebnost. Pod motornim pokrovom deluje 278-kilovatni šestlitrski motor V8 v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Serijski so tudi športno podvozje in 19-palčna aluminijasta platišča, dodatna pa 20-palčna.
Celo vrsto razlogov poznamo, zakaj ni pametno kupiti Bitter SC, toda najpomembnejši je ta, ki ga bomo takoj razložili.
Orgle, ki so iz dragocene stereo naprave bučale v razkošen mini avditorij in ubirale Bachov preludij, so me zapeljale, da sem pozabil na hitrostni zakon. …